خبرگزاری کار ایران

با حکم سرپرست وزارت علوم:

رئیس دانشگاه یاسوج برکنار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۷۴

به دنبال تصمیم گیری سرپرست وزارت علوم تحقیقات و فن آوری حکم برکناری رئیس دانشگاه دولتی یاسوج صادر و این حکم به جایگزین وی ابلاغ شده است.

ایلنا: نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از برکناری رئیس دانشگاه دولتی یاسوج خبر داد.

غلام محمد زارعی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: به دنبال تصمیم گیری سرپرست وزارت علوم تحقیقات و فن آوری حکم برکناری رئیس دانشگاه دولتی یاسوج صادر و این حکم به جایگزین وی ابلاغ شده است.

وی گفت: «شاپور رمضانی» جایگزین «اردوان ارژنگ» در ریاست دانشگاه دولتی یاسوج شده است.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، زمان آئین تودیع و معارفه روئسای دولتی یاسوج را نامعلوم دانست و ادامه داد: این زمان از سوی وزارت علوم تحقیقات و فن آوری مشخص می‌شود.

زارعی از تغییرسایر مدیران دستگاههای اجرایی و شرکت‌های خدماتی استان در آینده‌ای نزدیک خبر داد و یاد آور شد: انشاءالله جایگزین مدیران در روزهای آینده صورت می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، اردوان ارژنگ اولین تغییر دولت نهم در استان کهگیلویه و بویراحمد بود که جایگزین مرحوم محسن عسکریان در دانشگاه دولتی شده بود.

وی اولین مدیر عزل شده در کهگیلویه و بویراحمد در دولت یازدهم است.

«شاپور رمضانی» در دوران مرحوم عسکریان در دولت اول اصلاحات به عنوان معاون اداری مالی در دانشگاه یاسوج فعالیت می‌کرد.

گفتنی است وی از اساتید گروه شیمی دانشگاه یاسوج و از دانشگاهیان شهر یاسوج است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز