خبرگزاری کار ایران

طی مراسمی با حضور مسئولان شهرداری و پلیس تهران بزرگ؛

کلانتری ۱۸۱ در محدوده منطقه ۲۲ رسما آغاز به کار کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۲۵

کلانتری ۱۸۱ اکنون در بزرگراه تهران کرج جنب پلیس راه البرز(عوارضی سابق) واقع شده و دایره حفاظتی آن از دریاچه شهدای خلیج فارس تا ضلع غربی منطقه ۲۲ است.

ایلنا: با افتتاح کلانتری ۱۸۱ عوارضی در محدوده شمال غرب پایتخت، دایره امنیتی و حفاظتی منطقه ۲۲ بعنوان وسیع‌ترین شهرداری تهران نیز گسترده‌تر شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، حسین مرادی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: «این اقدام با هدف تامین هر چه بیشتر شرایط رفاه و امنیت شهروندان با توجه به گستردگی این محدوده از پایتخت و نیاز مبرم به پوشش امنیتی منطقه صورت گرفته است. کلانتری ۱۸۱ اکنون در بزرگراه تهران کرج جنب پلیس راه البرز(عوارضی سابق) واقع شده و دایره حفاظتی آن از دریاچه شهدای خلیج فارس تا ضلع غربی منطقه ۲۲ است. شهرکهای آزادشهر، پیکانشهر، شهرک دانشگاه شریف، بوستان آبشار تهران، بوستان جنگلی چیتگر، دریاچه شهدای خلیج فارس و… از جمله اماکن تحت پوشش کلانتری ۱۸۱ عوارضی خواهد بود.»

در مراسم افتتاح کلانتری ۱۸۱ عوارضی، افزون بر شهردار و برخی از مسئولان منطقه ۲۲، سردار ساجدی نیا رییس پلیس تهران بزرگ، سرهنگ خانچرلی رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت و روسای کلانتری سرکلانتری دوم تهران حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز