خبرگزاری کار ایران

شانس گرفتن امتیاز را داریم؛

پاتوراپونگ: هدف‌ ما تساوی در ایران است

کد خبر : ۱۱۳۰۱۲

خودم به عنوان بازیکن ۲ بار در مسابقات جام ملت‌ها برابر ایران به میدان رفتم که آن دو بازی با تساوی به پایان رسید. علی دایی هم در آن دو بازی در ترکیب تیم ملی ایران بازی می‌کرد.

سرمربی تیم فوتبال تایلند گفت: ایران تیم بزرگی است که به جام جهانی صعود کرده اما شانس گرفتن امتیاز از این تیم را داریم.

به گزارش ایلنا، جاتورا پاتوراپونگ در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار با ایران گفت: فردا بازی بسیار مهمی برابر ایران داریم و می‌خواهیم حداقل یک امتیاز در این بازی بگیریم که شانس کسب آن را هم داریم. ایران تیم بزرگی است زیرا به جام جهانی صعود کرده است اما من رهبر تیم خود هستم و باید به بازیکنانم روحیه بدهم تا بتوانند در تهران امتیاز بگیرند.

وی در ادامه گفت: خودم به عنوان بازیکن ۲ بار در مسابقات جام ملت‌ها برابر ایران به میدان رفتم که آن دو بازی با تساوی به پایان رسید. علی دایی هم در آن دو بازی در ترکیب تیم ملی ایران بازی می‌کرد.

پاتوراپونگ درخصوص ترکیب تیمش برای این دیدار گفت: ترکیب تیم ما، ترکیبی جوان همراه با نفرات باتجربه است که نسل جدید فوتبال تایلند را تشکیل می‌دهند ضمن اینکه در این بازی مصدومی نداریم و تنها تیلاتر مصدوم است.

سرمربی تیم ملی فوتبال تایلند در پایان در مورد سابقه کاری خود هم گفت: مهمترین تجربه کاری من دستیاری سرمربی پیشین تیم ملی تایلند است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز