خبرگزاری کار ایران

برگزاری جشن «عید قربان» با حضور چهره‌های هنری و ورزشی در آسایشگاه کهریزک

کد خبر : ۱۱۲۹۸۷

آسایشگاه خیریه کهریزک از مردم خداجو و نیکوکارانی که قادر به شرکت در مراسم عید سعید قربان در محل آسایشگاه خیریه کهریزک نیستند دعوت می‌کند.

ایلنا: جشن بزرگ عید سعید قربان از نخستین ساعات بامداد روز چهارشنبه(۲۴ مهرماه) سال جاری با حضور هنرمندان، چهره‌های فرهنگی و هموطنان نیکوکار در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، جشن بزرگ و باشکوه «عید قربان» از نخستین ساعات بامداد روز چهارشنبه ۲۴ مهرماه سال جاری با حضور هنرمندان و چهره‌های فرهنگی و جمعیت انبوهی از هموطنان نیکوکار جهت اهدای قربانی به منظور اطعام مددجویان آسایشگاه کهریزک و دیگر مراکز نیازمند مشابه در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، این جشن امسال با برپایی غرفه‌های متعددی از جمله صنایع دستی معلولان شامل ۲۰ کارگاه کار درمانی، غرفه‌های پایش سلامت با تست رایگان با حضور پزشکان، آشنایی با خدمات جدید آسایشگاه در حوزه مراقبت از سالمندان و معلولان در منزل روان‌شناسان و مددکاران، نقاشی روی صورت کودکان و… اجرای سرودهای جمعی مددجویان و حضور هنرمندان در قالب اجرای موسیقی، تواشیح و دف‌نوازی و با شرکت اقشار مختلف مردم و هنرمندان عرصه سینما، تئا‌تر و نیز با همراهی مسئولان کهریزک، سالمندان و معلولان در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار خواهد شد.

پخت و عرضه آش و غذاهای سنتی برخی استان‌ها نیز از حواشی مراسم عید خواهد بود.

لازم به ذکر است اهدای نذورات، ذبح و قربانی کردن بیش از ۲۰۰۰ راس گوسفند، مراسم طواف نمادین خانه خدا و استقرار پایگاه انتقال خون استان تهران با هدف کمک‌رسانی به هموطنان در محوطه اجرای مراسم، از کهریزک میعادگاهی معنوی و عرفانی ساخته تا عید قربان در این روز «روز ملی آسایشگاه خیریه کهریزک» قابل نامگذاری باشد.

دو شبکه رادیویی تهران نیز در این روز از ساعت ۷:۰۰ صبح به طور مستقیم گزارش این جشن را به گوش هموطنان خواهد رساند.

آسایشگاه خیریه کهریزک از مردم خداجو و نیکوکارانی که قادر به شرکت در مراسم عید سعید قربان در محل آسایشگاه خیریه کهریزک نیستند دعوت می‌کند ضمن همراهی با رادیو تهران، در شادی عزیزان معلول، سالمند و بیماران مبتلا به‌ام اس و خادمان کهریزک شرکت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز