خبرگزاری کار ایران

«نزار القطری» میهمان ویژه اجلاس بین‌المللی پیرغلامان

کد خبر : ۱۱۲۹۱۵

نزار القطری که نوحه «انا مظلوم حسین» را به دو زبان عربی و فارسی و بصورت ترکیبی اجرا کرد، میهمان ویژه اجلاس پیرغلامان است.

ایلنا: نزار القطری از کشور کویت به عنوان میهمان ویژه اجلاس یازدهم پیرغلامان حسینی(ع) در شهر گرگان در مراسم اختتامیه به مداحی خواهد پرداخت.

ابراهیم طاهری مدیرکل نغمات آیینی ورادیو نوا و دبیراین اجلاس با اعلام این خبر گفت: نزار القطری که نوحه «انا مظلوم حسین» را به دو زبان عربی و فارسی و بصورت ترکیبی اجرا کرد و با این نوحه در میان شیعیان جهان و کشورهای عربی مطرح شد، حضورش در این اجلاس قطعی شده و در مراسم اختتامیه این دوره مداحی خواهد کرد. همچنین دعوت وحضور چهره‌های مداحی از پنج قاره جهان نیز در دستور کار اصلی این اجلاس است.

وی از داوری بیش از ۶۰ اثر راه یافته به بخش پایانی مسابقه مستند رادیویی پیر غلامان خبر داد و افزود: از بین این آثار، به ۱۰ اثر برگزیده با اهدای لوح تقدیر، کمک هزینه سفر به کربلای معلی نیز اهدا خواهد شد و در مراسم افتتاحیه این اجلاس(هشتم آبانماه سال جاری)، برگزیدگان معرفی خواهند شد. طاهری ضمن تقدیر از همکاری مسئولان استانی گلستان، از تعاملات سازنده آن‌ها با ستاد مرکزی اجلاس در مورد توافقات نهایی جهت ایاب و ذهاب بیش از ۶۰۰ نفر از پیرغلامان اباعبدلله(ع) در این اجلاس خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز