خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان:

اقتدار و پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران در سایه ولایت تضمین شده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۰۲

مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان با بیان اینکه باید فرهنگ ولایت را ماندگار کنیم، گفت: اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در سایه ولایت تضمین شده است.

ایلنا: مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان گفت: اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در سایه ولایت تضمین شده است

علی جعفری، مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان، امروز در گفتگو با خبرنگار ایلنا در زنجان گفت: اقتدار و پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران در سایه ولایت تضمین شده است و باید فرهنگ ولایت در کشور ماندگار شود.

مسئول کمیته فرهنگی و تبلیغی بنیاد غدیر استان زنجان به هجمه‌های فرهنگی دشمن بر علیه ولایت و شیعه اشاره کرد و ادامه داد: اسلام کامل‌ترین دینی است که بر آخرین پیامبر اسلام ابلاغ شده است و به طبع آن نیز امامان معصوم هریک راهکارهایی را برای پیروان خود ارائه کرده‌اند.

جعفری به سرمایه گذاری‌های کلان استکبار جهانی برای مقابله با شیعه و ولایت فقیه اشاره کرد و افزود: باید جوانان را با این مکتب به خوبی آشنا کنیم و اجازه ندهیم هیچ شبهه و سوالی در این زمینه در اذهان عمومی باقی بماند.

وی به نقش رسانه‌های غربی در این هجمه تاکید کرد و یادآور شد: باید احکام و اصول اسلام را بر مبنای تعالیم و رفتار اهل بیت(ع) به جوانان آموزش دهیم و اجازه ندهیم به این دین آسیبی وارد شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان با تاکید بر اینکه باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا مملکت دچار آسیب و خسران نشود، اظهار داشت: خوشبختانه قشرجوان در حد کافی با ولایت فقیه آشنا هستند و تحت تاثیر جریان‌های برنامه ریزی شده از سوی آمریکا و سران استکبار که سعی در زیرسوال بردن موضوع ولایت فقیه دارند، قرار نمی‌گیرند.

وی به انقلاب‌های انجام شده در منطقه خاورمیانه و ناکامی آنان پس از این پیروزی‌ها اشاره کرد و یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران پس از پیروزی توسط ولایت فقیه رهبری و اداره شد و این مساله‌‌ همان چیزی است که کشورهای قیام کرده منطقه از داشتن آن محروم بودند.

جعفری حضور بابرکت ولایت فقیه را یکی از عوامل موفقیت ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف اعلام کرد و ادامه داد: کشتی انقلاب به دست مقام معظم رهبری هدایت می‌شود و زمینه را برای ظهور منجی عالم بشریت فراهم می‌سازد.

این مقام مسئول در پایان به اقدامات بنیاد غدیر استان زنجان اشاره کرد و یادآور شد: این بنیاد توسط چهار کمیته پشتیبانی و مالی، فرهنگی و تبلیغی، اطلاع رسانی و اجرایی برنامه ریزی و ساماندهی می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز