خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان:

کاهش زمان صدور گواهینامه فنی و حرفه‌ای در اصفهان از ۹ ماه به ۴۵ روز

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۵۸

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان از کاهش زمان صدور گواهینامه‌های فنی و حرفه‌ای استان اصفهان از ۹ ماه به ۴۵ روز خبرداد.

ایلنا: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان از کاهش زمان صدور گواهینامه‌های فنی و حرفه‌ای استان اصفهان از ۹ ماه به ۴۵ روز خبرداد و گفت: بخشی ازگواهینامه‌هایی که هنوز صادر نشده‌اند باید در پرتال وارد شوند و بقیه در صدد رفع آن هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «ابوطالب جلالی» در جمع روسای آموزشگاه‌های آزاد شهرستان کاشان با اعلام این مطلب و با اشاره به اینکه همه ساله باید بالغ بر ۳ و نیم میلیون نفر ساعت آموزش در آموزشگاه‌های آزاد استان اصفهان انجام شود گفت: در ۶ ماهه اول سال جاری این مقدارنفر ساعت به ۵ میلیون نفر ساعت رسیده است.

جلالی با اشاره به اینکه با نگاه سنتی به علت عدم توجیه اقتصادی نمی‌توان آموزشگاه داری کرد گفت: آموزشگاه‌های آزاد باید با ایجاد فضای مناسب از حالت سنتی بیرون بیایند تا برایشان توجیه اقتصادی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان هیچ فرقی بین رئیس آموزشگاه آزاد با رئیس مرکز قائل نیست گفت: در صورتی که آموزشگاه‌های آزاد از لحاظ فیزیکی، کار‌شناسی و ساختاری در آموزش و چند حرفه‌ای کردن سوق داده شوند، ضمن اینکه ازجایگاه قانونی برخوردار خواهند شد، در بازاریابی نیز موفق‌تر عمل خواهند کرد.

وی تصریح نمود: بازرسی از آموزشگاه‌های آزاد را نمایندگان این صنف انجام خواهند داد.

جلالی با اشاره به اینکه به علت بدرفتاری بعضی از بازرسین از این به بعد بازرسی از آموزشگاه‌های آزاد به‌وسیله نمایندگان انجمن صنفی آموزشگاه‌های آزاد انجام خواهد شد گفت: متاسفانه قبلا وقتی به بعضی از بازرسین فنی و حرفه‌ای بازرسی آموزشگاهی سپرده می‌شد متوجه نبودند که این آموزشگاه با چه خون و دل و امکاناتی فراهم شده است.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با تاکید براینکه بخشی از ظرفیت‌های آموزشی برای آموزشگاه‌های آزاد در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل باید توسط مسئولین این مراکر شناسایی شود تصریح نمود: با توجه به اینکه ظرفیت برای آموزشگاه‌های آزاد در مراکز شهید موسویان کاشان و آران و بیدگل وجود دارد این آموزشگاه‌ها می‌توانند در قالب قرارداد‌های مشارکتی وارد شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز