خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان خبر داد:

جمع‌آوری بیش از ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال صدقه در شهرستان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۴۶

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان از جمع‌آوری بیش از ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال صدقه در شهرستان زنجان خبر داد.

ایلنا: مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان گفت: طی پنج ماهه نخست امسال ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال صدقه در شهرستان زنجان جمع‌آوری شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، اصغر پناهی، ‌ مدیر کمیته امداد شهرستان امروز با اعلام این خبراظهار کرد: جمع‌آوری صدقات یکی از عمده طرح‌های اجرایی توسط کمیته امداد است که به صورت مستمر در سال انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جمع‌آوری صدقات براساس عمل به سنت‌های حسنه صورت می‌گیرد، اضافه کرد: با اطلاع‌رسانی انجام شده و اعتقادات عمیق مذهبی که در بین مردم شهرستان وجود دارد، طرح صدقات به یکی از طرح‌های پردرآمد تبدیل شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان در ادامه با اشاره به وجود ۶۰ هزار صندوق صدقه در شهرستان زنجان افزود: این تعداد شامل صندوق‌های کوچک خانگی، صندوق‌های متوسط اداری و صندوق‌های بزرگ نصب شده در ادارات هستند.

وی خاطر نشان کرد: طی پنج ماهه نخست امسال ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال صدقه در شهرستان زنجان جمع‌آوری شده است.

پناهی در پایان تصریح کرد: مبلغ صدقات جمع‌آوری شده در شهرستان در راستای کمک به خرید جهیزیه و پرداخت هدیه ازدواج، پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان، پرداخت وام‌های کارگشایی و… هزینه می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز