خبرگزاری کار ایران

ایوبی در جلسه شورای عالی خانه هنرمندان شرکت کرد

کد خبر : ۱۱۲۸۳۴

جلسه شورای عالی خانه هنرمندان ایران یکشنبه ۲۱ مهر با حضور «علی مرادخانی» معاون امور هنری وزیر، «حجت الله ایوبی» معاون وزیر و رئیس سازمان سینمایی و «مرتضی کاظمی» مشاور عالی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

ایلنا: معاون وزیر در امور هنری، معاون وزیر و رئیس سازمان سینمایی و مشاور عالی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در جلسه شورای عالی خانه هنرمندان ایران بر رفع مشکلات هنرمندان تاکید کردند.

به گزارش ایلنا، جلسه شورای عالی خانه هنرمندان ایران یکشنبه ۲۱ مهر با حضور «علی مرادخانی» معاون امور هنری وزیر، «حجت الله ایوبی» معاون وزیر و رئیس سازمان سینمایی و «مرتضی کاظمی» مشاور عالی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در این جلسه ابتدا «غلامحسین امیرخانی» رئیس شورای عالی خانه هنرمندان ایران ضمن خیرمقدم به معاونان و مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به ارائه توضیحاتی درباره خانه هنرمندان پرداخت و سپس دکتر «مجید سرسنگی» مدیرعامل خانه هنرمندان ایران گزارشی از فعالیت‌های این مجموعه از ابتدای سال ۹۱ تاکنون ارائه کرد. در ادامه تک تک اعضای شورای عالی خانه هنرمندان ایران به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

در ادامه این جلسه «علی مرادخانی» معاون امور هنری وزیر، «حجت الله ایوبی» معاون وزیر و رئیس سازمان سینمایی و «مرتضی کاظمی» مشاور عالی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنان جداگانه‌ای بر ضرورت رفع مسائل و مشکلات هنرمندان تاکید کردند و در جهت رفع این مشکلات و کمک به انجام فعالیت‌های متنوع خانه هنرمندان ایران قول هرگونه همکاری و مساعدت دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز