خبرگزاری کار ایران

به همت حرم حضرت معصومه(س) صورت می گیرد؛

راه اندازی کتابخانه نابینایان و کم بینایان در قم

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۲۹

در این کتابخانه برنامه‌های مختلف صوتی قرآن و… به مخاطبان ارائه می‌شود / این کتابخانه به دستگاه «به‌دید» برای مطالعه افراد کم بینا مجهز می‌باشد / این کتابخانه فردا سه شنبه ۲۳ مهرماه افتتاح می شود.

ایلنا: معاون فرهنگی و نشر معارف قرآن و عترت آستان مقدس قم از راه‌اندازی کتابخانه ویژه نابینایان و کم‌بینایان در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن اعلام خبر فوق، اظهار داشت: با توجه به این که رویکرد آستان مقدس خدمت‌رسانی به تمامی زائران کریمه اهل‌بیت است، از جمله زائران این آستان مقدس نابینایان و کم بینایان هستند.

وی راه‌اندازی کتابخانه ویژه نابینایان و کم بینایان را در راستای معرفت افزایی آنها دانست و گفت: در این کتابخانه کتابهایی با موضوعات دینی از جمله زیارت‌نامه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، مفاتیح‌الجنان و قرآن و همچنین برنامه‌های مختلف صوتی به مخاطبان ارائه می‌شود.

معاون فرهنگی و نشر معارف قرآن و عترت آستان مقدس قم افزود: همچنین این کتابخانه به دستگاه «به‌دید» مجهز می‌باشد تا افراد کم‌بینا بتوانند با استفاده از این دستگاه به مطالعه کتاب‌ها بپردازند.

وی با اشاره به آغاز به کار رسمی این کتابخانه در روز سه شنبه هفته جاری ‌اظهار داشت: ‌ آیین افتتاحیه این کتابخانه ساعت ۹ صبح روز سه شنبه، ۲۳ مهرماه با حضور آیت الله سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و حاجی‌مظفری، مدیرکل بهزیستی استان قم در رواق معرفت حرم مطهر برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز