خبرگزاری کار ایران

با اعتبار ۶/۵ میلیارد ریال انجام شد؛

اجرای ۹۱ طرح دامپروری برای مددجویان کمیته امداد آمل

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۱۱

در شش ماه نخست امسال تعداد ۹۱ طرح دامپروری برای مددجویان زیر پوشش این نهاد با اعتبار ۵ میلیارد و ۶۴۴ میلیون ریال از سوی بانک عامل و تسهیلات امداد اجرایی شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل گفت: در شش ماه نخست امسال تعداد ۹۱ طرح دامپروری برای مددجویان زیر پوشش این نهاد با اعتبار ۵ میلیارد و ۶۴۴ میلیون ریال از سوی بانک عامل و تسهیلات امداد اجرایی شد.

به گزارش ایلنا از آمل، رمضان علیپور بیان داشت: در شش ماه نخست امسال تعداد ۹۱ طرح دامپروری برای مددجویان زیر پوشش این نهاد در نظر گرفته شد.

وی افزود: برای این طرح‌ها ۵ میلیارد و ۶۴۴ میلیون ریال اعتبار جهت وام اشتغال به دامپروری در نظر گرفته شده که از سوی بانک عامل و تسهیلات امداد پرداخت شد.

علیپور با بیان اینکه در سال گذشته ۱۷۹ طرح دامپروری در این شهرستان اجرا شد، به اعتباری ۹ میلیارد و ۸۲۹ میلیون ریالی در این بخش اشاره کرد که از سوی بانک عامل و تسهیلات امداد به مددجویان جویای کار اختصاص یافت.

مدیر کمیته امداد امام(ره) آمل از برگزاری کلاس آموزشی ویژه مجریان طرح اشتغال زیرپوشش کمیته امداد در این شهرستان خبر داد و ابراز داشت: این کلاس آموزشی برای ۴۰ نفر از مجریان طرح دامپروری در بخش دشت‌سر(نظام‌آباد) برگزار شد.

علیپور با تاکید اینکه این دوره با هدف تغذیه سالم دام، بهداشت محل نگهداری، بیمارهای دامی و بیماری‌های مشترک انسان و دام دنبال شد، افزود: این دوره کوتاه مدت دو روزه با همکاری کار‌شناسان جهاد کشاورزی پیگیری شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل ارتقای سطح علمی مجریان طرح اشتغال، جلوگیری از بیمارهای شایع موجود در سطح منطقه، آشنائی و آموزش با حرفه و شغل مورد دلخواه، افزایش آگاهی مجریان، بهبود کیفی طرح‌ها بازدهی بیشتر دام‌ها و تولیدات دامی را از دیگر اهداف کمیته امداد در این دوره برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز