خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی:

۸۷ درصد جرایم در آذربایجان شرقی توسط پلیس آگاهی کشف می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۶۴

بیشتر این مجرمان از دیگر استان‌ها به آذربایجان شرقی آمده‌اند. / رشد تصادفات منجر به فوت در استان آذربایجان شرقی متوقف شده است.

ایلنا: فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از کشف ۸۷ درصدی جرایم در این استان توسط پلیس آگاهی خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا مسعود خرم نیا گفت: بیشتر این مجرمان از دیگر استان‌ها به آذربایجان شرقی آمده‌اند.
وی افزود: با تلاش نیروهای انتظامی استان، در شش ماه نخست امسال حدود یک هزار و ۸۰۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف و با باندهای تبهکاری و توزیع کنندگان برخورد جدی شده است.
خرم نیا همچنین به عملکرد پلیس راهور در شش ماه اول سال‌جاری اشاره کرد و افزود: در این مدت و با تلاش شبانه روزی پلیس راهنمایی و رانندگی رشد تصادفات منجر به فوت در استان متوقف شده و این موفقیت نتیجه اقدامات کنترلی و آموزشی این بخش از پلیس بوده است.
فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی اقتدار پلیس را نتیجه مردم داری و قانون مداری وروز آمدی این نیرو عنوان کرد و گفت: اصل اول در نیروی انتظامی بر مردم داری و حفظ امنیت مردم استوار بوده و برای ارتباط بهتر و بیشتر با مردم، هر روز، روز نیروی انتظامی است.
وی اضافه کرد: امنیت نعمت بزرگی است و نیروی انتظامی برای تامین این امر مهم که دغدغه اصلی مردم به شمار می‌رود شبانه روز در تلاش است.
خرم نیا گفت: با توجه به پیشرفت‌های علمی، جرایم نیز پیچیده‌تر شده و این امر کار را برای پلیس کمی سخت‌تر کرده و دشمنان از این طریق سعی دارند با ترویج الگوهای نامناسب غربی و ترویج فساد و بی‌اخلاقی در جامعه، جوان ایرانی را به تباهی بکشانند.
وی افزود: البته در سایه مشارکت مردم و همکاری نزدیک مردم و نیروی انتظامی و اعتمادی که در این بین ایجاد شده بیشتر جرایم در استان کاهش و قابل کنترل شده و پلیس در تلاش است با همکاری مردم، امنیت در جامعه را توسعه داده و پایدار کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز