خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی:

جشنواره توسعه صد برند بر‌تر اصناف آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۴۷

تجلیل از بزرگان و نام آوران اصناف در رسته‌های مختلف، ایجاد فرهنگ خلق و مدیریت برند در میان صاحبان کسب و کار، زمینه سازی رقابت سازنده بر مبنای اصول برندینگ و بهینه سازی چهره شهر از دیدگاه صنعت توریسم از اهداف برگزاری این جشنواره است.

ایلنا: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی از عملیاتی شدن برنامه اجرایی برگزاری جشنواره توسعه یکصد برند بر‌تر استان در حوزه اصناف خبر داد.
به گزارش ایلنا، محمد جعفر عظمایی گفت: آذربایجان شرقی به عنوان استان شاخص از لحاظ تعدد و تنوع محصولات تولیدی و خدماتی در حوزه اصناف و سبقه تاریخی چشمگیر و وجود نامهای تجاری مشهور در تجارت کشور، جایگاه و ظرفیت برگزاری چنین جشنواره‌ای را دارد.
وی با بیان اینکه می‌توان با اتکا بر توانایی‌های اصناف استان در احراز استانداردهای برندسازی گام‌های موثری حتی در سطح ملی و منطقه‌ای برداشت، اظهار داشت: برگزاری این جشنواره در شهر تبریز نشان از اعتبار و جایگاه بازرگانی و تجاری این کلان شهر است.
عظمایی تجلیل از بزرگان و نام آوران اصناف در رسته‌های مختلف، ایجاد فرهنگ خلق و مدیریت برند در میان صاحبان کسب و کار، زمینه سازی رقابت سازنده بر مبنای اصول برندینگ و بهینه سازی چهره شهر از دیدگاه صنعت توریسم را از اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد و افزود: جشنواره توسعه یکصد برند بر‌تر در حوزه اصناف با مشارکت اداره امور اصناف و تشکل‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، مجمع امور صنفی تبریز، مجامع امور صنفی شهرستان‌های تابعه استان، اتحادیه‌های صنفی و صاحبان مشاغل تبریز و شرکت نئوبرندینگ به عنوان اولین مشاور تخصصی حوزه برند در منطقه و مقارن با ولادت با سعادت پیامبر اکرم(ص) در تبریز برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز