خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در دیدار با هیأت ژاپنی اعلام کرد:

با بهره‌گیری از فناوری روز دنیا درصدد کاهش میزان آب به حساب نیامده هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۲۷

در سال‌های اخیر وقوع پیاپی پدیده خشکسالی در استان اصفهان محدودیت منابع آبی را در این منطقه رقم زده است. این در حالی‌ست که قدمت شبکه آبرسانی در استان اصفهان فرسودگی شبکه آب را هم به‌دنبال داشته که این امر موجب نشتی شبکه‌های آب در اصفهان شده است.

ایلنا: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: در سالهای اخیر وقوع پیاپی پدیده خشکسالی در استان اصفهان محدودیت منابع آبی را در این منطقه رقم زده است، این در حالیست که قدمت شبکه آبرسانی در استان اصفهان فرسودگی شبکه آب را هم بدنبال داشته که این امر موجب نشتی شبکه‌های آب در اصفهان شده است.

به گزارش خبر نگار ایلنا از اصفهان؛ هاشم امینی در دیدار هیأت ژاپنی که پیرامون بررسی نشت یابی شبکه آب به استان اصفهان سفر نمودند افزود: ژاپنی‌ها در نشت یابی شبکه‌های آب از فناوری روز برخوردار هستندو بررسی‌های به عمل آمده بیانگر آن است که ژاپنی‌ها با بهره گیری از تکنولوژی نوین میزان آب به حساب نیامده را از طریق نشت یابی به حداقل رسانده‌اند.

وی ادامه داد: بر این اساس شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان درنظر دارد با تعامل با کار‌شناسان ژاپنی میزان آب به حساب نیامده را در استان اصفهان به حد استانداردهای تعریف شده برساند و بدین تربیت نسبت به حفظ منابع آبی و کاهش پرت شبکه و خطوط انتقال اقدام می‌شود.

امینی؛ بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و فراگیری دانش روز در زمینه نشت یابی شبکه آب را مهم‌ترین عامل در کاهش میزان آب به حساب نیامده دانست و گفت: مسئولان در شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در صدد هستند علاوه بر تجهیز این شرکت به تکنولوژی نوین در زمینه اصلاح شبکه و انشعابات فرسوده آب از طریق آموزش کار‌شناسان دانش و فناوری نوین لازم را در این زمینه بدست آوردند چراکه با برخورداری پایدار از این دانش نه تنها می‌توان میزان آب به حساب نیامده را به حداقل می‌رساند بلکه با بهره گیری از فناوری نوین اصلاح شبکه آب و انشعابات را بصورت مدرن دنبال می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز