خبرگزاری کار ایران

۵۰ پایگاه برای جمع‌آوری نذورات مردم کرمانشاه برپا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۱۸

همزمان با دهه اول ماه مبارک ذی الحجه، برگزاری فریضه دعای عرفه و عید سعید قربان ۵۰ پایگاه برای جمع آوری نذورات خیرین در سطح استان کرمانشاه برپا می‌شود.

ایلنا: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت: پایگاه‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) همزمان با شروع دعای پرفیض عرفه آماده دریافت نذورات و هبه‌های خیرین در سطح استان خواهند بود.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، مرتضی حسینی فر افزود: پایگاه‌های جمع آوری هبه‌ها و قربانی‌های مردم همزمان با روز عرفه در نوار مرزی خسروی، مساجد جامع و مزار شهدای شهرستان‌ها دایر است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه تاکید کرد: بیش از ۱۰ پایگاه در شهرستان کرمانشاه و حداقل سه پایگاه در سایر شهرستان‌ها برای جمع آوری کمک‌های خیرین در روز عرفه و عید سعید قربان هدف گذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه در هر شهرستان بیش از دو مرکز فروش دام دایر است، افزود: تعدادی از مراکز و پایگاه‌های کمیته امداد در راستای جمع آوری سریع قربانی‌های خیرین در مراکز فروش دام مستقر می‌شوند.

وی یادآور شد: در سال ۱۳۹۱ خیرین و مردم نوع دوست کرمانشاه بیش از ۶۴۳ میلیون ریال نذورات و قربانی به کمیته امداد امام خمینی(ره) اهدا کردند.

حسینی فر در پایان افزود: همشهریانی که قادر به خرید گوسفند نیستند می‌توانند گوسفندی را مشترکا با سایر خیرین خریداری، قربانی و به کمیته امداد اهدا کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز