خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور:

نوسانات هیجانی اقتصاد ایران به آرامش رسیده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۷۶

وزیر کشور در جلسه معارفه استاندار سمنان اظهار داشت: پس از بر روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، نوسانات هیجانی اقتصاد ایران به آرامش رسیده است.

ایلنا: وزیر کشور در جلسه معارفه استاندار سمنان اظهار داشت: امروز ثبات مطلوبی در حوزه های مختلف از جمله اقتصاد در کشور ایجاد شده است و دیگر شاهد نوسانات سریع، تند و هیجانی در این بخش نیستیم.
به گزارش ایلنا، رحمانی فضلی تصریح کرد: این آرامش در حالی محقق شده است که تاکنون اقدام موثری در حوزه اقتصاد از سوی دولت صورت نگرفته است و اتفاق خاصی در این حوزه رخ نداده است.
وزیر کشور افزود: مردم با روی کارآمدن دولت تدبیر و امید به آرامش خاطر دست یافتند و با همکاری آنها بخش اقتصاد و بازار نیز به ثبات نسبی رسیده است.
رحمانی فضلی گفت: گذشته از این، امروز شاهدیم که کشور دارای آرامش اجتماعی بوده و دیگر کسی نگران نیست که در سخنرانی رئیس جمهور مملکت به کسی طعنه، تمسخر، تهدید، افشاگری، اختلاف افکنی و ایجاد تنش در جامعه روا داشته شود.
وی ادامه داد: بیانات آرامش بخش و ادبیات زیبای رئیس جمهور بسیاری از مشکلات گذشته را از بین برده است و امروز دیگر اختلاف، درگیری، تهمت و تخریب یکدیگر را در کشور نمی بینیم.
وی گفت: در نشست سران قوای سه گانه کشور نیز امروز دیگر خبری از اختلاف و درگیری و بیان موضوعاتی که مردم را آزار دهد نیست و در این باب حرفی نمی شنویم.
وزیر کشور تصریح کرد: با درایت به خرج داده شده، دشمنان دیگر نمی توانند از فضای اختلافی بین سران قوا و هیجانات گروهی و حزبی داخلی استفاده کنند و امروز شاهد هستیم که جهان با آغوش باز و با این فرضیه که باید با ایران کنار آمد، از دولت مردان جمهوری اسلامی ایران استقبال می کنند.
رحمانی فضلی با بیان اینکه در دنیا نگاه به ایران پس از انتخابات ریاست جمهوری با تغییرات اساسی مواجه شده است، گفت: براساس نظرسنجی هایی که موسسات آمریکای انجام داده اند، هم اکنون ۷۵ درصد مردم این کشور اعلام می کنند که باید با ایران از راه مذاکره و مسائل سیاسی و دیپلماتیک برخورد کرد.
وی گفت: همین تعداد در گذشته اعتقاد داشتند که باید برخورد با ایران غیر سیاسی و غیر دیپلماتیک باشد.
وزیر کشور همچنین با بیان اینکه امروز به منظور ابلاغ سلام گرم و ویژه رئیس جمهور به مردم استانش به سمنان سفر کرده است، گفت: طبیعی است که مدیران به تناسب روی کار آمدن دولت ها جابه جا می شوند و تغییر مدیریت ها امری طبیعی و پذیرفته شده است.

رحمانی فضلی افزود: تغییر مدیران از ویژگی های مردم سالاری دینی است و این جابه جایی ها در فضای توام با آرامش صورت می گیرد و این بسیار زیبنده است.
وی با اذعان به اینکه امروز مردم از دولت تدبیر و امید انتظار تغییر دارند، گفت: جابه جایی های مدیریتی به دست من در مقام وزارت کشور بسیار ناراحت کننده بوده اما باید دانست که خود بنده نیز از این قاعده مستثنی نیستم و تاکنون چندین بار در دولت ها جابه جا شده ام.
وی بیان کرد: باید دانست که اگر به تکلیف مان در راه اعتلای نظام مقدس اسلامی عمل کنیم، کار ارزنده ای انجام داده ایم و همیشه جای کار برای افراد مخلص و با ایمان در نظام اسلامی فراهم است.
رئیس سابق دیوان محاسبات کشور در بیان ویژگی های استاندار سابق سمنان گفت: عباس رهی جزو مدیران پاک دست و بدون تخلف از منظر دیوان محاسبات است.
رحمانی فضلی با تشریح ویژگی های شخصیتی و کاری استاندار جدید سمنان نیز گفت: محمد وکیلی دارای فکر و بینش خوبی است و خوشبختانه شاهد بودیم که نمایندگان مردم استان سمنان در مجلس شورای اسلامی در انتصاب وی کمک های فراوانی کردند.
وی با بیان اینکه انتصاب استانداران جدید کاری بسیار پرزحمت و پردغدغه است، ابراز امیدواری کرد: این تغییرات منشا خیر و دارای نتایجی شیرین باشد.
وزیر کشور گفت: در انتصاب استانداران سعی کردیم نظر مقامات استانی را جویا شویم و پس از انتصاب چندین استاندار جدید، می توان گفت که نظر بیشتر استان ها در این حوزه مثبت بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز