خبرگزاری کار ایران

در حاشیه جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان برگزار شد:

نشست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اصحاب فرهنگ و هنر در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۱۸

اولین نشست وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی با اصحاب فرهنگ و هنر با حضور جمعی از هنرمندان وفرهیختگان اصفهان برگزار شد.

ایلنا: اولین نشست وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی با اصحاب فرهنگ و هنر با حضور جمعی از هنرمندان وفرهیختگان اصفهان برگزار شد. در این نشست علی جنتی وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی از حضور در جمع هنرمندان، استادان و پیشکسوتان اصفهان ابراز خرسندی نمود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، وی انتصاب رسول زرگر‌پور به عنوان استاندار اصفهان را به مردم این شهر تبریک گفت و افزود: امیدوارم با حضور ایشان شاهد رونق بیشتری در عرصه فرهنگ وهنر در استان اصفهان باشیم.

وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی تصریح کرد: گرچه حوزه فرهنگ وهنر حوزه وسیع و پرکاری است، اما خداوند به من لطف کرده است زیرا که با اصحاب فرهنگ و هنر سروکاردارم که انسان‌های صاحب اندیشه و فکر هستند.

وی با بیان این مطلب که مناسب‌ترین مکان برای برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان است اظهارداشت: این جشنواره سال‌های آینده نیز در اصفهان برگزار می‌شود و دبیرخانه جشنواره نیز در استان اصفهان دایر شده است.

وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی خاطر نشان کرد: دردولت جدید تلاش می‌کنیم به استعدادهای جوان در عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری توجه بیشتر شود.

وی با تاکید بر تقویت دیپلماسی فرهنگی و هنری افزود: لازم است هنرمندان ما بیش از پیش در عرصه‌های مختلف فرهنگی هنری در دنیا حضور یابند و فرهنگ وهنر را به جهان معرفی نمایند و همچنین هنرمندان دیگر کشور‌ها نیز به کشور ما بیاند و ازنزدیک با فرهنگ و و تمدن ایران آشنا شوند.

وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی خاطر نشان کرد: محصولات فرهنگی هنری بسیار زیادی درکشورتولید می‌شود که در دنیا قابل عرضه هستند و امیدارم با برنامه ریزی صحیح این کالاهای فرهنگی به خارج از کشور عرضه شوند.

وی با تاکید بر نیاز به تقویت فعالت‌های فرهنگی در مساجد گفت: لازم است به حوزه مساجد توجه ویژه شود.

شایان ذکر است در این نشست بیش از ۳۰ نفر از هنرمندان شاخص استان اصفهان حضورداشتند که برخی از هنرمندان و فرهیختگان در حوزه‌های چاپ و نشر، تئا‌تر، مطبوعات، هنرهای تجسمی، سینما و… به بیان مسایل و مشکلات حوزه‌های مربوط به خود پرداختند.

گفتنی است نشست وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی با اصحاب فرهنگ و هنر با حضور استناندار اصفهان، رییس سازمان سینمایی کشور، مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان، دبیر اجرایی بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان و جمعی از هنرمندان وفرهیختگان در هتل عباسی اصفهان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز