خبرگزاری کار ایران

فکر نمی‌کردم رهبری‌فرد اینقدر قوی بازی کند؛

نکیسا: جایگاه فوتبالیست ملی پشت وانت و بغل گوسفند نیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۵۹

ما در این مملکت امثال دکتر دادکان، دکتر برومند، مهندس کلانی و… را داریم و نباید چنین تصویری را از فوتبالیست‌های ملی به جامعه نشان بدهیم.

دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: بهروز رهبری‌فرد در سریال پژمان خیلی قوی بازی کرد و فکر نمی‌کردم اینطوری بازی کند.

نیما نکیسا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: فکر می‌کنم به اندازه کافی راجع به سریال پژمان صحبت کرده‌ام. به لحاظ بازی بهروز رهبری‌فرد در این سریال خیلی قوی بازی کرد و فکر نمی‌کردم که اینطوری باشد. پژمان جمشیدی هم خوب بازی کرده اما دیالوگ‌ها و فضایی که در سریال وجود دارد، مشکل دارد. ما یک وجاهت اجتماعی داریم و یک وجاهت خانوادگی و هیچ‌وقت آدم ورزشکار در سطح ملی با زنش در جامعه اینطوری صحبت نمی‌کند که پژمان صحبت می‌کند یعنی میومیو می‌کند.

وی افزود: ما ورزشکاران ملی هستیم و باید دنبال الگوسازی برای جوانان مملکت باشیم. من در حال حاضر در مقطع دکتری درس می‌خوانم تا همین حرف‌ها در مورد فوتبالیست‌ها در جامعه نباشد چون جایگاه فوتبالیست ملی نشستن پشت وانت کنار گوسفند نیست. ما در این مملکت امثال دکتر دادکان، دکتر برومند، مهندس کلانی و… را داریم و نباید چنین تصویری را از فوتبالیست‌های ملی به جامعه نشان بدهیم.

دروازه‌بان پیشین تیم ملی همچنین متذکر شد: در سریال پژمان نشان داده می‌شود که امروز و بعد از دوران اوج کسی پژمان جمشیدی را نمی‌شناسد، مگر مردم باید الان همایون بهزادی، فرامز ظلی و ناصر محمدخانی را بشناسند؟ هر کدام از آنها وزنه‌ای بوده اند اما دلیلی ندارد که امروز هم مردم آنها را بشناسند. اگر در بورس باشی مثل پروین و دایی شما را می‌شناسند و گرنه دلیلی ندارد تا آخر عمر همه یک فوتبالیست را بشناسند.

نکیسا در پایان در پاسخ به این سوال که در قسمتی از این سریال به این مساله اشاره شده که برخی فوتبالیست‌ها در مراسم ختم تیم پیدا می‌کنند؛ آیا این مساله صحت دارد یا نه گفت: این مسئله واقعیت دارد، اما مثل این می‌ماند که بگوییم در ادارات ما همه کارمندان رشوه می‌گیرند. شاید یک کارمندی اشتباه کرده و رشوه بگیرد اما این مسئله را نمی‌شود پای کل ساختار آن اداره گذاشت. نمی‌توانیم بگوییم همه کارمندان رشوه بگیر هستند. الان هم نمی توانیم بگوییم بازیکنان در مراسم ختم تیم پیدا می‌کنند یا نه اما وقتی این همه لابی سالاری را می‌بینیم، باید بگوییم شاید این مسئله هم در جامعه فوتبال باشد اما نباید آن را به مردم نشان دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز