خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور در پاسخ به ایلنا:

برخورد، راه مناسبی در مقابل اعتراضات صنفی کارگران نیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۳۴

چکیده: «وزیر کشور در پاسخ به سئوالی پیرامون نحوه رفتار دولت با کارگران معترض گفت: قطعا باید سخنان معترضان صنفی در همه اقشار شنیده شود و در خصوص کارگران نیز عمده مشکلات مرتبط با مشکلات صنایع است که در همین راستا دولت سیاستهای جدید خود را برای حل برخی مشکلات در کوتاه مدت تهیه و ابلاغ کرده است»

وزیر کشور با تأکید بر اینکه «برخورد راه مناسبی با تجمعات کارگری نیست» گفت: حرفهای معترضین در تجمعات کارگری در کنار سخنان صاحبان صنایع باید شنیده شود.

«عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور که در حاشیه مراسم معارفه استاندار جدید استان مرکزی با خبرنگار ایلنا گفتگو می‌کرد، در واکنش به تجمع کارگران کارخانه «واگن پارس» در مقابل استانداری گفت: استانداری با نماینده معترضین وارد مذاکره خواهد شد.

وزیر کشور در پاسخ به سئوالی پیرامون نحوه رفتار دولت با کارگران معترض گفت: قطعا باید سخنان معترضان صنفی در همه اقشار شنیده شود و در خصوص کارگران نیز عمده مشکلات مرتبط با مشکلات صنایع است که در همین راستا دولت سیاستهای جدید خود را برای حل برخی مشکلات در کوتاه مدت تهیه و ابلاغ کرده است که با پیگیریهای انجام شده امیدواریم برخی از مشکلات مرتفع شوند.

وی سپس افزود: حرفهای معترضین در تجمعات کارگری باید شنیده شود، همانطور که سخنان صاحبان صنایع نیز باید شنیده شود و دولت در این خصوص پس از شنیداداعاهای طرفین، تصمیمات متناسب با شرایط را اتخاذ کند.

گفتنی است همزمان با حضور وزیر کشور در اراک، جمعی از کارگران واگن پارس دست به تحصن زده بودند که وزیر کشور در این خصوص نیز خواستار مذاکره استانداری با نماینده معترضان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز