خبرگزاری کار ایران

معتمدی:

ضارب بهداد سلیمی ۵ سال است به سالن وزنه‌برداری نیامده!

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۲۰

اسدی پس از آن به مدت ۵ سال هم در سطح باشگاهی فعالیت داشت اما پس از آنکه با مسئولان هیات وزنه برداری خرم‌آباد دچار اختلاف شد و دیگر هیچ فعالیتی در سطح وزنه برداری استان نداشت.

دبیر هیات وزنه برداری خرم‌آباد با تکذیب ادعای بهداد سلیمی که گفته بود ضارب او در سطح باشگاهی فعالیت می‌کند، عنوان کرد: شخصی که در بیمارستان با بهداد سلیمی درگیری پیدا کرد از سال۱۳۸۷ تاکنون، نه تنها هیچ فعالیتی در سطح استان نداشته که در این ۵ سال حتی پایش را در سالن‌های وزنه برداری هم نگذاشته است.

به گزارش ایلنا، علیرضا معتمدی که طی ۱۳ سال گذشته به عنوان رئیس و دبیر در هیات وزنه برداری خرم آباد فعالیت می‌کند، ضمن تقبیح رفتار زشتی که مربی خرم‌آبادی با قهرمان المپیک و جهان داشت گفت: شخصی که در بیمارستان با قهرمان المپیک درگیر شد، محمد حسن اسدی‌ملک نام دارد. او طی سال‌های ۱۳۷۸ تا ۱۳۸۱ در اردوهای تیم ملی به عنوان مربی و سرمربی فعالیت می‌کرد. او سال ۲۰۰۱ به عنوان دستیار مدد نصیری، تیم ملی وزنه‌برداری را در رقابت های جهانی آنتالیا همراهی کرد و سال ۲۰۰۲ نیز سرمربی تیم ملی جوانان ایران در رقابت‌های جهانی چکسلواکی بود. اسدی پس از آن به مدت ۵ سال هم در سطح باشگاهی فعالیت داشت اما پس از آنکه با مسئولان هیات وزنه برداری خرم‌آباد دچار اختلاف شد و دیگر هیچ فعالیتی در سطح وزنه برداری استان نداشت.

معتمدی با بیان اینکه این مربی در زمان حضور در اردوی تیم ملی با بسیاری از ملی‌پوشان مشکل داشت و حتی یک درگیری شدید هم با دبیر وقت فدراسیون وزنه‌برداری ایجاد کرد، افزود: در حالی از ضارب بهداد سلیمی به عنوان یک مربی خرم‌آبادی نام برده شد که اسدی بیش از ۵ سال است هیچ فعالیتی در سطح وزنه‌برداری استان ندارد و ما هم در این مدت از او بی خبر هستیم. با این حال رفتارهایی از این دست به هیچ‌وجه مورد تائید نیست. بنده به عنوان دبیر هیات وزنه‌برداری خرم آباد، از طرف جامعه ورزش استان و تمامی مربیان فهیم و زحمتکش خرم آبادی، بابت این رفتار زشت و ناپسند از جامعه ورزش بالاخص بهداد سلیمی قهرمان ارزنده جهان و المپیک عذرخواهی می‌کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز