خبرگزاری کار ایران

به مناسبت روز جهانی تخم‌مرغ در کاشان صورت گرفت؛

توزیع ۷۰ هزار تخم مرغ رایگان در مدارس شهر و روستاهای کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۱۴

دفتر نماینده شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی از توزیع رایگان ۷۰ هزار عدد تخم‌مرغ در این دو شهرستان به مناسبت روز جهانی تخم‌مرغ خبر داد.

ابلنا: دفتر نماینده شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی از توزیع رایگان ۷۰ هزار عدد تخم‌مرغ در این دو شهرستان به مناسبت روز جهانی تخم‌مرغ خبر داد.

«محمدرضا منصوری» صبح شنبه بیستم مهرماه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان با اشاره به توزیع این تعداد تخم‌مرغ میان خانواده‌های کم‌بضاعت و بی‌بضاعت شهر و روستاهای محروم کاشان و آران بیدگل اظهار داشت: این اقدام به مناسبت روز جهانی تخم‌مرغ، افزایش آشنایی خانواده‌ها با مزایای استفاده از تخم‌مرغ و کمک به تغذیه خانواده‌های کم‌بضاعت صورت گرفت.

وی افزود: این اقدام توسط دفتر نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با همکاری یک شرکت تولیدی تخم‌مرغ(خروسک طلایی کاشان) برای نخستین بار در کشور و به صورت نمادین و پایلوت انجام شده است.

نماینده دفتر نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به افزایش قیمت تخم‌مرغ و کمرنگ شدن میزان مصرف آن در میان خانواده‌ها، این طرح به منظور تأمین بخشی از مایحتاج مصرفی خانواده‌های کم و یا بی‌بضاعت شهرستان بوده است.

وی در ادامه در خصوص حل معضلات و مشکلات مردم کاشان به ایجاد ۱۳ کارگروه مطالعاتی در کاشان اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی شهرستان کاشان و مشکلات پیش روی آن، برای نخستین بار در کشور کارگروه‌هایی با حضور نخبگان و دوستداران شهرستان تشکیل شده است.

منصوری یادآور شد: یک نماینده به تنهایی نمی‌تواند به بررسی و ریشه‌یابی معضلات و مشکلات شهرستان بپردازد بلکه مردم و کارگروه‌ها می‌توانند بازوی کمکی یک نماینده باشند.

وی خواستار استقبال و همیاری بیشتر نخبگان در راستای تسریع و تشکیل کارگروه‌های شهرستان به منظور حل مشکلات مردم شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز