خبرگزاری کار ایران

والیبال قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان؛

ایران امشب به مصاف تونس می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۸۲

تیم ایران در صورت واگذار کردن بازی به ونزوئلا، امشب به جای بازی با تیم چهارم گروه یک(تونس) می‌باید با تیم آرژانتین روبرو می‌شد.

تیم ملی والیبال زیر ۲۳ سال ایران بعد از یک روز استراحت با بازسازی روحی صورت گرفته از سوی کادر فنی دو باره در جلد همان تیم با اعتماد بنفس روزهای نخست فرو رفت و با به فراموشی سپردن موقت ناکامی دو بازی با روسیه و صربستان از سد تیم خطرناک ونزوئلا که یک ست نیز از صربستان گرفته بود عبور کرد و با شکست دادن نماینده سوم آمریکای جنوبی راه آسانتری برای مقام پنجمی انتخاب کرد.

به گزارش ایلنا، تیم ایران در صورت واگذار کردن بازی به ونزوئلا، امشب به جای بازی با تیم چهارم گروه یک(تونس) می‌باید با تیم آرژانتین روبرو می‌شد.(آرژانتینی که دو بار در تورنمنت این کشور تیم ایران را برده و به احتمال فراوان نیز فردا شب حریف تیم ایران در راه کسب عنوان پنجمی خواهد بود).

پیمان اکبری پس از چندبار صبحت گروهی و انفرادی با تک تک شاگردانش در روزهای گذشته، خوشبختانه موفق شد آنها را از نظر ذهنی به بازی برگرداند و بازیکنان ایران نیز در بازی با ونزوئلا تبدیل به همان تیم پر نشاط بازی‌های روز نخست شدند. برای این بازی تیم ایران با همان ترکیب اصلی همیشگی به میدان رفت. سال افزون، قراء، دهنوی، فائزی، میرزاجانپور، تاروردی و رحیمی به میدان رفت و تا پایان ست هم بازیکن جدیدی به آن اضافه نشد.

قدرت‌نمایی تیم ایران در ست اول با سرویس‌های هدفمند توام با دفاع عالی روی تور که با مهار پینی رائو بهترین بازیکن حریف همراه بود، موجب شد تا ونزوئلا راحت تر از آنچه پیش‌بینی می‌شد تن به شکست ۲۱ بر ۱۳ دهد.

در ست‌های دو م و سوم نیز ونزوئلاهایی تلاش زیادی از خود برای گرفتن ست از تیم ایران به خرج دادند، اما تیم دوباره راه افتاده ایران با دریافت‌های تقریبا خوب و تنوع حمله‌ای با بازیسازی خوب سال افزون و درخشش میرزاجانپور، فائزی و قراء با نتایج نزدیک ۲۱ بر ۱۸ و ۱۷ حریف را جا گذاشت تا امشب باروحیه دو باره گرفته برای نامزدشدن بر سر کسب مقام پنجمی به دیدار تونس قهرمان آفریقا برود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز