خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان:

ایستگاه‌های مطالعه در کردستان با استقبال خوبی رو به رو شده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۸۱

بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در آینده‌ای نزدیک تعدادی دیگر از ایستگاه‌های مطالعه در مکان‌های پرتردد استان کردستان افتتاح می‌شود.

ایلنا: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان با اشاره به نقش مهم راه اندازی ایستگاه‌های مطالعه در ارتقای سرانه مطالعه، گفت: خوشبختانه اجرای این طرح ملی با استقبال عمومی مردم استان روبه رو شده است.

اسماعیل احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در سنندج اظهار داشت: خوشبختانه اعتماد عمومی و واکنش مثبت مردم به اجرای طرح ایستگاه‌های مطالعه در استان قابل توجه و تقدیر آمیز بوده است.
وی تصریح کرد: بررسی‌ها و نظارت‌های مکرر نشان می‌دهد که مردم استان پس از استفاده از کتاب‌های موجود در ایستگاه‌ها یا آن‌ها را بازگردانده‌اند و یا مبلغ تعیین شده را به شماره حساب‌های قید شده در پشت کتاب‌ها واریز کرده‌اند.
احمدی با ابراز خرسندی از عملکرد مطلوب مردم فرهنگی استان کردستان در مواجه به ایستگاه‌های مطالعه، افزود: این واکنش مثبت انگیزه متولیان را برای اجرای طرح در مکان‌های بیشتر دوچندان کرده است.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان اجرای طرح ایستگاه‌های مطالعه را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: این طرح در واقع اعتماد به مردم و تلاشی اثرگذار به منظور ارتقای شاخص سرانه مطالعه است.
وی مخاطب محور بودن را از عوامل موثر در توجه بیشتر عموم به ایستگاه‌های مطالعه برشمرد و یادآور شد: هر چه کتاب‌های موجود در ایستگاه‌ها مطالعه تنوع بیشتری داشته باشد مردم بیشتری به سوی آن‌ها جذب می‌شوند.
احمدی با تاکید بر لزوم حمایت مسئولان از اجرای طرح ایستگاه‌های مطالعه، گفت: خوشبختانه بیشتر مسئولان استان رویکرد مثبتی نسبت به طرح مذکور دارند و این امر روند اجرای طرح را تسهیل می‌کند.
وی با اشاره به راه اندازی هشت سازه ایستگاه مطالعه در استان کردستان، خاطرنشان کرد: تاکنون ایستگاه‌های مطالعه در ترمینال مسافربری، اداره آموزش و پرورش ناحیه یک، کلینیک تأمین اجتماعی، مجتمع قضایی شهید بهشتی، فرودگاه، استانداری در شهرستان سنندج و همچنین بانک ملی مرکزی و شهرداری شهرستان سقز راه اندازی شده است.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان در پایان سخنانش افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته در آینده‌ای نزدیک تعدادی دیگر از ایستگاه‌های مطالعه در مکان‌های پرتردد استان کردستان افتتاح می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز