خبرگزاری کار ایران

واقعیت‌ها را هم نباید کتمان کرد؛

اکبری: هیچ‌وقت یاس و نا امیدی را به بازیکنانم تزریق نمی‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۴۹

مثل آن دسته از مربیانی نیستم که پیشاپیش با نگاه تسلیم‌گرایانه روحیه یاس و نا امیدی را به بازیکنانم تزریق کنم، اما واقعیت‌ها را هم نباید کتمان کرد که ما به دو تیمی باختیم که در زمره بهترین‌های جهان هستند.

سرمربی تیم والیبال زیر ۲۳ سال ایران بعد از پیروزی شاگردانش مقابل ونزوئلا از اینکه صبحت‌های انجام شده اش با بازیکنان نتیجه داده شادمان بود و گفت: کار مهمی را بعد از شکست برابر روسیه و صرب‌ها انجام دادیم و خوشحالم ثمره تلاش کادر فنی در بازگرداندن روحیه بازیکنان موثر واقع شد.

به گزارش ایلنا، پیمان اکبری افزود: بازیکنان ایران با ارائه توانایی‌های خود در شرایط طبیعی به همان تیم با انگیزه و منسجم گذشته تبدیل شده‌اند.

وی در مورد بازی با ونزوئلا اظهار داشت: دوباره سیستم دفاعی را توانستیم سر و سامان دهیم و در ست‌های دوم و سوم که حریف رو به جاخالی دادن‌های پیاپی روی آورد، با آنالیز در حین بازی از بازیکنانم خواستم در مناطق یک و پنج زمین بیشتر متمایل شوند. خوشبختانه آنها هم خوب جواب دادند.

سرمربی تیم ملی زیر ۲۳ سال ایران با اشاره به اینکه بصورت گروهی و فردی با شاگردانش در روز تعطیلی مسابقات جلسه داشت، یادآور شد: این درست که من همیشه به نتایج تیم‌هایم در هر تورنمنت با خوش‌بینی نگاه می‌کنم و خیلی نیز دوست داشتم در جمع ۴ تیم برتر بازی‌ها قرار بگیریم، ولی مثل آن دسته از مربیانی نیستم که پیشاپیش با نگاه تسلیم‌گرایانه روحیه یاس و نا امیدی را به بازیکنانم تزریق کنم، اما واقعیت‌ها را هم نباید کتمان کرد که ما به دو تیمی باختیم که در زمره بهترین‌های جهان هستند. روسیه در تمامی رده‌های سنی قهرمان جهان است و این تیم آنها دو سال قبل در همین برزیل از سکوی قهرمانی جهان بالا رفته و یا صربستان با ۴ بازیکن المپیکی‌اش با این ترکیب قهرمان نوجوانان جهان و تیم سوم جوانان جهان شده و از این تیم هم ۴ بازیکنش هم به تیم ملی بزرگسالان راه پیدا کرده‌اند. ما به چنین تیم‌هایی باخته‌ایم که از ما قوی‌تر بوده‌اند.

وی افزود: هر چند معتقدم با بدشانسی پیروزی بزرگی برابر روسیه را از دست دادیم و فعلا باید برای اولویت دوم خود که همانا کسب مقام پنجم است تلاش کنیم، ولی از دید من راهیابی به جمع ۸ تیم برتر جهان نیز و دستیابی به عنوان پنجم هم می‌تواند برای نخستین دوره این بازی‌ها یک موفقیت برای والیبال ایران قلمداد شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز