خبرگزاری کار ایران

تیم " کونگ فو " بانوان کرمانشاه به مقام سوم کشوری دست یافت

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۴۱

تیم " کونگ فو " بانوان کرمانشاه بعد از استان‌های ایلام و لرستان؛ به مقام سوم کشوری دست یافت.

ایلنا: مسابقات «کونگ فو» سبک «پنچاک سیلات» قهرمانی کشور رده بانوان که در ایلام برگزار شد با قهرمانی تیم میزبان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، پس از ایلام، تیم‌های لرستان و کرمانشاه به ترتیب دوم و سوم شدند.

براساس این گزارش، برای تیم کرمانشاه در رده سنی نوجوانان؛ معصومه عزیزی در وزن ۴۰ کیلوگرم مقام سوم. نگار صفری در وزن ۳۸ کیلوگرم به مقام دوم دست یافتند.

در رده سنی جوانان؛ فائزه جعفری در وزن ۵۵کیلوگرم مقام سوم. پریسا کرمی همچنین در وزن ۵۰ کیلوگرم مقام سوم و فاطمه شیخی در وزن ۵۳ کیلوگرم به مقام سوم دست یافتند.

در رده سنی بزرگسالان؛ سحر فعلی‌پور در وزن ۷۰ کیلوگرم مقام دوم. سارا سودیاب در وزن ۵۲ کیلوگرم مقام دوم و مریم نوروزی در وزن ۴۴ کیلوگرم به مقام سوم رسیدند.

در این دوره از مسابقات، تیم باشگاه خورشید کرمانشاه با مربیگری فرشته کرمی و سرپرستی لیدا بلوردی حضور داشت.

در این مسابقات که با شرکت تیم‌های ایلام، کرمانشاه، لرستان، فارس، مازندران و تهران در رده‌های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد، نفرات بر‌تر وزنهای مختلف برای اعزام به مسابقات بین المللی در کشور اندونزی به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز