خبرگزاری کار ایران

جوادجمشیدی:

با بسیج تمامی امکانات و پتانسیل‌ها در خدمت استاندار جدید هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۱۵

همانگونه که رییس جمهوری پس از انتخابات اعلام کرد خدمتگزار و رییس جمهور تمامی مردم ایران است، اینک سیدمحمد احمدی نیز استاندار تمامی مردم پرشور و شعور فارس است.

ایلنا: جوادجمشیدی در حاشیه گردهمایی سراسری روسای ستادهای انتخاباتی کل کشور دکتر روحانی که صبح امروز(شنبه) در شیراز برگزار شد، با اشاره به انتخاب استاندار فارس گفت: اعضای ستاد مرکزی انتخاباتی دکتر روحانی، شورای سیاست گذاری و ستادهای مردمی رییس جمهور، در استان با بسیج تمامی امکانات و پتانسیل‌ها در خدمت استاندار جدید هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، رییس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در فارس با بیان این مطلب که همانگونه که رییس جمهور پس ازانتخابات اعلام کرد خدمتگزار و رییس جمهور تمامی مردم ایران است، اینک سید محمد احمدی نیز استاندار تمامی مردم پرشور و شعور فارس است.

وی ادامه داد: در روند معرفی و انتخاب استاندار جدید فارس، دلسوزان این استان مشاوه، همفکری و اظهار نظرات خود را به دولت ارائه دادند، اما این فعالیت‌ها دلیلی بر انحصاری کردن استاندار فارس برای یک گروه یا تشکیلات خاص نیست.

این فعال سیاسی ادامه داد: هر چند سیدمحمد احمدی گزینه ستاد انتخاباتی دکتر روحانی و طیف نزدیک و همراه این ستاد به عنوان نامزد احراز پست استانداری فارس بود، اما لازم است تا قویا اعلام کنم همانگونه که ما پس از پیروزی دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری هیچ گونه سهم خواهی از دولت نکردیم، اکنون نیز هیچ سهمی از استاندار جدید مطالبه نخواهیم کرد.

جمشیدی در عین حال افزود: تنها مطالبه ما از استاندار جدید مرتفع کردن معضلات استان در زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی و… است، چرا که بر این بر این باوریم که در نظام‌ اسلامی، کارگزاران، نه‌ تنها مکلف‌ به‌ رفع‌ نیازمندی‌های‌ مردم‌ هستند، بلکه‌ افزون‌ بر آن‌ موظفند این‌ کار را بدون‌ هیچگونه‌ منتی‌ به‌ انجام‌ رسانند.

وی ادامه داد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند نظامی‌ مبتنی‌ بر مردم‌ سالاری‌ دینی‌ است‌ که‌ در آن، رسیدگی‌ به‌ حوائج‌ مردم‌ بدون‌ منت، صورت‌ پذیرد، ما نیز انتظار داریم تا تیم جدید مدیریتی استان از روز اول بنا را بر این بگذارد که به عنوان مدیرانی تکلیف‌گرا که خود را مدیون مردم و آرای آن‌ها می‌دانند برای خدمت‌رسانی به مردم تلاش کنند.

وی در پایان یادآور شد: متاسفانه استان فارس در برخی حوزه‌ها از بی‌برنامگی رنج می‌برد و این بی‌برنامگی باید جای خود را به نقشه راهی مبتی بر برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت دهد تا شاهد باشیم که رکود موجود در برخی حوزه‌ها جای خود را به به تحرک و نشاط کاری دهد.

به اعتقاد وی در چنین حالتی همه مردم و مسئولان استان با سرعت هر چه تمام‌تر و با انرژی مضاعف برای رشد و اعتلای استان گام بر خواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز