خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

امنیت مطلوب در مناطق مرزی کرمانشاه حاکم است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۰۶

استان کرمانشاه به‌واسطه تلاش شبانه‌روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی از یک امنیت مطلوب و پایدار برخوردار است و هیچ نگرانی در این حوزه وجود ندارد.

ایلنا: استاندار کرمانشاه در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از مرزهای شهرستان قصرشیرین، گفت: هم اکنون وضعیت امنیتی استان کرمانشاه خوب و مطلوب است و هیچ نگرانی از بابت مسایل امنیتی در استان مشاهده نمی‌شود.

به گزارش ایلنا از قصرشیرین، حجت الله دمیاد تاکید کرد: رضایتمندی ما از عملکرد پلیس در تامین نظم و امنیت در مناطق شهری خوب است ضمن اینکه در بخش ارایه خدمات به مردم نیز پلیس استان کرمانشاه وضعیت مطلوبی دارد.

دمیاد در خصوص بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از مرزهای استان کرمانشاه هم اظهار کرد: در مجموع با تلاش نیروهای نظامی و انتظامی مسوول در مرزهای استان، وضعیت استان کرمانشاه در حوزه امنیت مرز‌ها از دید رییس و نمایندگان عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی مثبت ارزیابی شد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به برخی مشکلات در حوزه عمرانی بازارچه‌های مرزی، گفت: رفع این مشکلات نیازمند تخصیص به موقع اعتبارات است که امیداوریم با حمایت مجلس شورای اسلامی این مهم با سرعت بیشتری انجام شود.

وی با تاکید بر امن بودن مرزهای استان کرمانشاه، افزود: مهم‌ترین مشکلات بازارچه‌های مرزی کمبود منابع مالی و اعتبارات عمرانی است که اگر این مشکل بر طرف شود فعالیت‌های عمرانی در بازارچه‌های مرزی استان به‌ویژه بازارچه مرزی پرویزخان با سرعت بیشتری دنبال خواهد شد.

رییس و برخی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، استاندار کرمانشاه، فرماندهان انتظامی و مرزبانی استان کرمانشاه با حضور در شهرستان قصرشیرین از مرزهای پرویزخان و خسروی بازدید کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز