خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران در گفت‌وگو با ایلنا: ‌

تاثیر گرانی ارز بر تعویض کیوسک‌های مطبوعاتی / نصب کیوسک‌های جدید تا پایان امسال قطعی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۱۵

قراردادی که سال گذشته برای ساخت کیوسک‌های مطوباتی داشتیم به دلیل مشکل ارزی منتفی شد / متاسفانه قیمت ساخت کیوسک‌های جدید سه برابر شد از این رو اجرای آن متوقف ماند.

ایلنا: مدیر عامل شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران، گفت: ‌ تا پایان سال شاهد عملیاتی شدن نصب کیوسک های جدید مطبوعات در شهر تهران خواهیم بود‏‌.

" رضا قدیمی " در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه طراحی کیوسک‌های جدید مطبوعات در شهر تهران نهایی شده است‏، گفت: ‌ قرار بود در سال گذشته کیوسک‌های جدید ساخته و نصب شود اما به دلیل مشکل نوسات ارزی موفق به این کار نشدیم.

وی با بیان اینکه قراردادی که سال گذشته برای ساخت این کیوسک‌ها داشتیم به دلیل مشکل ارزی منتفی شد‏، ادامه داد: متاسفانه قیمت ساخت کیوسک‌های جدید سه برابر شد از این رو اجرای آن متوقف ماند.

مدیر عامل شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران، با بیان اینکه کیوسک‌های جدید با طراحی جدید به صورت پایلوت در شهر نصب شده است‏‌، گفت: برای اجرایی شدن طرح جدید حداقل باید ۲۰۰ تا کیوسک جدید ساخته شود و به تولید انبوه برسد تا بتوانیم گام‌های اساسی را در این زمینه برداریم.

قدیمی با تاکید بر اینکه تا پایان سال شاهد عملیاتی شدن نصب کیوسک های جدید مطبوعات در شهر تهران خواهیم بود‏‌، اظهار کرد: هم اکنون تهران هزار و ۲۰۰ کیوسک دارد که این تعداد افزایش نخواهد یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز