خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان ایلام تاکید کرد:

رونق فضای کسب و کار در سایه امنیت

کد خبر : ۱۱۲۰۳۴

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه فضای کسب و کار با امنیت رونق می یابد: گردش چرخ‌های اقتصادی در سایه امنیت میسر است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه فضای کسب و کار با امنیت رونق می یابد، گفت: گردش چرخ‌های اقتصادی در سایه امنیت میسر است.

به گزارش ایلنا سردار " علی دولتی " در جمع صنف طلافروشان استان ایلام اظهار داشت: مبنای مأموریت‌های پلیس مطالبات مردم است و این مردم هستند که پلیس را در مقابله با ناهنجاری اجتماعی یاری خواهند کرد.

وی اضافه کرد: تولید امنیت فرآیندی مشارکتی است که حوزه‌های سیاسی، امنیتی، اقتصادی وفرهنگی در آن دخیل هستند.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: گردش چرخ‌های اقتصادی در سایه امنیت میسر است و مبنای مأموریت‌های پلیس مطالبات مردم است.

این مقام مسئول گفت: ارتقاء امنیت در افزایش میزان کسب و کار تأثیر زیادی دارد به طوری که تجربه ثابت کرده افزایش امنیت در جامعه منجر به توسعه اقتصادی و افزایش سرمایه‌گذاری در بخش تولید آن جامعه می‌شود.

سردار دولتی ادامه داد: اصناف و بازاریان با ایفای درست نقش خود در برقراری آرامش و امنیت در جامعه و به خصوص در فضای کسب و کار می‌توانند همکاری خوبی با نیروی انتظامی داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به کاهش جرایمدر سطح استان تصریح کرد: بر اساس آمار موجود استان ایلام در ردیف استان‌های امن کشور قرار داشته و این شاخصه نیز برازنده مردم استان ایلام است.

فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام از تعامل مثبت مردم استان ایلام در دست‌یابی پلیس به این شاخصه تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است، در این نشست رئیس مجمع امور صنمفی طلافروشان و زرگران استان به همراه تنی چند از بازاریان شهر ایلام طی سخنانی از تلاش ها و زحمات نیروی انتظامی در برقراری امنیت و برخورد قاطع با سارقان و کلاهبرداران قدردانی کردند.

شایان ذکر است، در پایان این مراسم با اهداء لوح سپاس به سردار دولتی از زحمات و تلاش های پلیس استان تقدیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز