خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار قزوین:

پروژه‌های عمرانی شهر قزوین با کمترین مشکل به نتیجه می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۲۲

همدلی و اتحاد بین مسوولان شهری قزوین باعثشد پروژه های عمرانی شهر قزوین با کمترین مشکل به نتیجه برسد.

ایلنا: معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: همدلی و اتحاد بین مسوولان شهری قزوین باعثشد پروژه‌های عمرانی شهر قزوین به خصوص تقاطع غیرهمسطح امام علی(ع) با کمترین مشکل به نتیجه برسد.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی در آئین افتتاح تقاطع غیرهمسطح کابلی امام علی(ع) به عنوان اولین تقاطع غیرهمسطح کابلی استان قزوین و پل شهید صیاد شیرازی که با حضور مسوولان ارشد استانی و شهری امروز افتتاح شد، با تشکر از انتخاب عباس ظاهری به عنوان رئیس شورای شهر قزوین و نصرتی به عنوان شهردار قزوین افزود: با انتخاب این دو نفر موتور پیشرفت و توسعه در شهر قزوین همچنان روشن خواهد ماند.

وی با بیان اینکه کیفیت مهم‌ترین شاخصه در ارزیابی پروژه‌های عمرانی است، افزود: کیفیت در اجرای پروژه های عمرانی باعثخواهد شد که در زمان و هزینه‌ها صرفه جویی صورت گیرد.

حبیبی بیان کرد: در شهر قزوین همدلی و همبستگی مسوولان باعثشده است که پروژه‌های عمرانی در شهر قزوین کیفیت خوبی داشته باشند.

حبیبی با بیان اینکه اجرای پروژه های عمرانی در شهر قزوین بسیار کار سختی است، افزود: در شهرداری قزوین یک ابتکاری صورت گرفت که یک کارگروه عمرانی شهری با ۱۴عضو از دستگاه های اجرایی تشکیل شود و این مهم باعثهمدلی بین مسوولان شهری قزوین در اجرای پروژه های عمرانی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز