خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

طرح توسعه بندر امیرآباد و منطقه ویژه اقتصادی با جدیت تمام دنبال شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۹۲

ظرفیت های پنهان و بالفعل نشده ی بندر امیرآباد شناسایی و مورد بهره برداری قرار گیرد. / برآورد دقیق روی هدف گذاری های اقتصادی سال ۹۳ استان صورت گیرد.

استاندار مازندران گفت: برآورد دقیق روی هدف گذاری های اقتصادی سال ۹۳ استان صورت گیرد.

به گزارش ایلنا از ساری، ربیع فلاح جلودار در جلسه کارگروه تخصصی امور اقتصادی در بندر امیر آباد بهشهر، با اشاره به این که این بندر یک ظرفیت وسیع برای توسعه صادرات، رشد سرمایه گذاری و ارتقا اشتغال محسوب می شود، عنوان کرد: ظرفیت های پنهان و بالفعل نشده ی بندر امیرآباد شناسایی و مورد بهره برداری قرار گیرد.

فلاح افزود: طرح توسعه بندر و منطقه ویژه اقتصادی با جدیت تمام دنبال شود.

وی با بیان این که بایست روی کیفیت کالاها و توسعه صادرات، رایزنی های مستمر اقتصادی صورت گیرد، بیان کرد: تماس های اقتصادی باید به صورت پایه های و حساب شده انجام گیرد.

استاندار با اعلام این که مدیران باید شناخت وسیعی از زوایای گسترده و مهم بندر امیر آباد پیدا کنند، تصریح کرد: بررسی نیازمندی های شرکت های مستقر در بندر و تمهید بستر های توسعه آن ها با اولویت نگریسته شود.

فلاح ادامه داد: شرکت های در حال راه اندازی با اولویت پشتیبانی شود.

نماینده عالی دولت در استان در ادامه سخنان خود با اشاره به توانمندی های مازندران برای شکوفایی، خاطرنشان ساخت: برآورد دقیق روی هدف گذاری های اقتصادی سال ۹۳ استان صورت گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز