خبرگزاری کار ایران

به منظور هماهنگی و آمادگی لازم؛

نخستین جلسه ستاد برف روبی شهرداری زنجان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۶۵

نخستین جلسه ستاد برف روبی شهرداری زنجان به منظور هماهنگی و آمادگی لازم برگزار شد.

زنجان _ ایلنا: معاون خدمات شهری شهردار زنجان گفت: انجام دهنده کار در ستاد برف روبی مناطق شهرداری هستند.

به گزارش ایلنا از زنجان، علی محمدی, معاون خدمات شهری شهردار زنجان در این جلسه از تمهیدات لازم برای پاکسازی معابر در روزهای برفی خبر داد.

محمدی با بیان اینکه ستاد برف روبی شهرداری زنجان به منظور برنامه ریزی مناسب و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در زمان بارش برف تشکیل شده است، گفت: تجهیزات لازم از جمله نمک و ماسه تهیه شده و در محل مناسب انبار می شود.

وی تصریح کرد: تجهیز ماشین آلات برف روبی شهرداری آغاز شده و تا پایان مهر ماه به پایان می رسد.

معاون خدمات شهری شهردار زنجان از تامین نیروی مورد نیاز ستاد برف روبی خبر داد و گفت: برای نیروهای ستاد برف روبی نیز لباس گرم تهیه می‌شود.

وی با بیان اینکه معاونت خدمات شهری شهرداری در ستاد برف روبی ناظر عالی است، ادامه داد: انجام دهنده کار در ستاد برف روبی مناطق شهرداری هستند.

محمدی از مناطق سه گانه شهرداری خواست اقدامات لازم برای ایجاد انبار متمرکز و موقت استاندارد ماسه و نمک انجام دهند.

معاون فنی و عمرانی شهردار زنجان نیز در این جلسه گفت: مخلوط نمک و ماسه نباید طوری باشد که آسفالت را از بین ببرد.

اصغر عزیزی یکی از مشکلات برف روبی را پارک خودروها در معابر اصلی عنوان کرد و از شهروندان خواست در روزهای برفی برای جلوگیری از اختلال در پاکسازی معابر از پارک کردن خودروها در کنار خیابان خودداری کنند.

وی در پایان گفت: از پاشیدن نمک به پیاده روها نیز باید خودداری شود چرا که به فضای سبز و درختان حاشیه خیابان ها آسیب می‌رساند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز