خبرگزاری کار ایران

پاسگاه انتظامی روستای داودآباد افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۰۴

فرماندار شهرستان قرچک در مراسم افتتاح این پاسگاه ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و تقدیر از تلاشگران این عرصه به مقوله امنیت در دنیا اشاره و آن را مهمترین و اساسی ترین نیاز هر فرد و جامعه عنوان کرد.

پاسگاه انتظامی داودآباد از توابع شهرستان قرچک با حضور رضا ریاحی فرماندار شهرستان قرچک، سهراب شاهسوند معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، ابراهیم اردستانی رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، محمد احمدی فرمانده انتظامی قرچک، علی مرتضائیان رئیس دادگستری شهرستان قرچک، بهنام جهانی بخشدار مرکزی قرچک، هوشنگ کولیوند مدیر آموزش و پرورش قرچک، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای داودآباد، خانواده معظم شهدا و جمعی از مردم این روستا افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، فرماندار شهرستان قرچک در این مراسم ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و تقدیر از تلاشگران این عرصه به مقوله امنیت در دنیا اشاره و آن را مهمترین و اساسی ترین نیاز هر فرد و جامعه عنوان کرد.

رضا ریاحی با بیان اینکه ایران دارای ضریب امنیتی بالایی در جهان است، اظهار داشت: نیروی انتظامی که وظیفه ایجاد امنیت در جامعه را عهده‌دار است، مسئولیت خطیری دارد.

وی از فرماندهی انتظامی شهرستان به جهت استقرار پاسگاه داودآباد قدردانی کرد و گفت: مردم این شهرستان مردمی ولایی و اعتقادی هستند و از این بابت باید بیش از این به فکر فراهم کردن امکانات لازم برای آنها باشیم.

ریاحی از بخشدار مرکزی، دهیاران و شورای بخش مرکزی شهرستان قرچک خواست تا برای ایجاد پاسگاه در سایر روستاها نیز تلاش کنند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی شرق استان تهران نیز در این مراسم از اقدامات صورت گرفته که موجب تسریع در افتتاح پاسگاه داودآباد قدردانی کرد و گفت: پیگیری‌های فرماندار شهرستان قرچک و همچنین مسئولان استانی موجب شد تا امروز شاهد به ثمر نشستن یکی از مطالبات مهم این روستای پرجمعیت باشیم.

سهراب شاهسوند افزود: به‌طور حتم افتتاح این پاسگاه نتایج مثبتی را در زندگی مردم داودآباد و روستاهای اطراف برجای خواهد گذاشت.

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک نیز با بیان اینکه مردم قرچک نیازمند خدمات شایسته‌ای هستند، بیان کرد: داودآباد دارای جمعیت ۳۰ هزار نفری است به همین دلیل استقرار پاسگاه یک نیاز مبرم محسوب می شد که بحمدالله امروز به ثمر نشست.

محمد احمدی از دغدغه فرماندار شهرستان قرچک برای ساخت پاسگاه و تأمین امکانات آن تقدیر و تشکر به‌عمل آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز