خبرگزاری کار ایران

روزنامه کار و کارگر فرصتی برای رشد فرهنگی کارگران فراهم کرده است

کد خبر : ۱۱۱۸۹۳

پیشکسوت رسانه ای هرمزگان گفت: اساس روزنامه کار و کارگر فرصت مناسبی برای بیان خواسته های کارگران و رشد فرهنگی این قشر از جامعه فراهم کرده است.

ایلنا: پیشکسوت رسانه ای هرمزگان گفت: اساس روزنامه کار و کارگر فرصت مناسبی برای بیان خواسته های کارگران و رشد فرهنگی این قشر از جامعه فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر عباس علیرضا خورشیدزاده در بیست و سومین گردهمایی سرپرستان روزنامه کار و کارگر سراسر کشور در بندرعباس، استان هرمزگان را منطقه‌ای بی‌بدیل به لحاظ امکانات جغرافیایی دانست و اظهار داشت: فعالیت‌های مطبوعاتی در هرمزگان از سابقه دیرینه‌ای برخوردار است و پس از انقلاب اسلامی، هرمزگان یکی از نخستین استان‌هایی بود که با کمترین زیرساخت‌ها توانست مجوز راه اندازی روزنامه محلی را دریافت و فعالیت‌های مطبوعاتی خود را به طور جدی تری آغاز کند و هم اکنون حدود ۳۰ نشریه در این استان فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: در این استان یکی از زیرساخت‌های اساسی مطبوعات یعنی چاپخانه هنوز ایجاد نشده اما علاقه مندان و فعالان این عرصه، مطبوعات هرمزگان را زنده نگه داشته‌اند.

سردبیر و قائم مقام روزنامه صبح ساحل هرمزگان در ادامه با اشاره به فعالیت‌های روزنامه کار و کارگر، بیان داشت: در کشور کمتر روزنامه‌ای صفحه‌ای اختصاصی را به کارگران اختصاص داده اما روزنامه کار و کارگر به طور تخصصی در این حوزه فعالیت می‌کند و با توجه به خواست عمومی جامعه کارگری تا کنون با موفقیت به فعالیت خود ادامه داده است.

خورشیدزاده افزود: کارگران علاوه بر پیشرفت در فضای کاری باید در بخش فرهنگی نیز رشد کنند و بر این اساس روزنامه کار و کارگر فرصت مناسبی برای بیان خواسته‌های کارگران و رشد فرهنگی این قشر از جامعه فراهم کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز