خبرگزاری کار ایران

مدیرمسئول روزنامه کار و کارگر در بندرعباس:

اطلاع رسانی صحیح رسانه‌ها از فساد جلوگیری می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۹۱

رسانه‌ها وظیفه دارند تا حرف و مشکل مردم را به گوش مسئولان برسانند و در این راستا نباید سلیقه‌ای عمل شود، بلکه باید رسانه‌ها راستگو باشند و واقعیت را بگویند چون در این صورت مسئولان با مشکل مردم آشنا می‌شوند.

مدیرمسئول روزنامه کار و کارگر گفت: اطلاع رسانی صحیح و مناسب رسانه‌ها از فساد در کشور جلوگیری می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسرافیل عبادتی در بیست و سومین گردهمایی سرپرستان روزنامه کار و کارگر سراسر کشور در بندرعباس با بیان اینکه روزنامه‌های محلی استان هرمزگان باید در دیگر مناطق کشور نیز توزیع شوند، اظهار داشت: مردم برای آشنایی با مسائل روز استان هرمزگان باید روزنامه‌ها و نشریات این استان را مطالعه کنند که در این راستا لازم است تا روزنامه‌های محلی این استان در سراسر کشور و به خصوص تهران توزیع شوند.

وی ادامه داد: روزنامه‌های این استان نسبت به روزنامه‌های سراسری می‌توانند اطلاع رسانی بهتری در خصوص وضع زندگی مردم و مشلات آنان انجام دهند و اگر این روزنامه‌ها در مجلس شورای اسلامی و همچنین ریاست جمهوری و وزارتخانه‌ها توزیع شوند، مدیران ارشد کشور نیز به خوبی با مشکلات این استان آشنا خواهند شد و برای رفع آن تلاش می‌کنند.

مدیرمسئول روزنامه کار و کارگر وظیفه اساسی رسانه‌ها را بیان حرف‌ها و خواسته‌های مردم دانست و بیان داشت: رسانه‌ها وظیفه دارند تا حرف و مشکل مردم را به گوش مسئولان برسانند و در این راستا نباید سلیقه‌ای عمل شود، بلکه باید رسانه‌ها راستگو باشند و واقعیت را بگویند چون در این صورت مسئولان با مشکل مردم آشنا می‌شوند.

عبادتی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها نباید به بهانه ترس یک مسئول از بیان واقعیت و یا ترسیدن از یک مسئول از گفتن واقعیت خودداری کنند، بلکه اگر اطلاع رسانی درستی انجام نشود، کارهایی همچون فساد مالی سه هزار میلیاردی انجام می‌شود که اگر رسانه‌ها در این خصوص اطلاع رسانی خوبی انجام می‌دادند، شاید چنین مشکلی پیش نمی‌آمد.

وی با بیان اینکه طبق فرموده حضرت امام خمینی «مردم ولی نعمت ما هستند» و «میزان رای ملت است» عنوان کرد: انتخاب آگاهانه مردم در انتخابات نیازمند، آگاهی بخشی صحیح رسانه‌ای است و مردم در این انتخابات با نوع انتخاب خود نشان دادند که چه چیزی را می‌خواهند که از آن در دولت قبل کمی محروم بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز