خبرگزاری کار ایران

نکو در تذکر شفاهی:

بخشی از درآمد فرودگاه امام(ره) باید برای رفع محرومیت پرند اختصاص داده شود

کد خبر : ۱۱۱۸۴۰

بیمارستان رباط کریم با کمبود امکانات و تجهیزات روبه رو است / مسئولان باید در جهت امتداد دادن خط ۳ مترو تهران تا پرند اقدام کنند / با توجه به غرق شدن حدود ۶۰۰ نفر در دریاهای کشور راه اندازی سازمان توسعه و بهسازی سواحل دریا ضروری است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، با بیان اینکه بخشی از درآمد فرودگاه امام خمینی(ره) باید به مناطق محروم حوزه انتخابیه و پرند اختصاص داده شود، گفت: همچنین وزارت مسکن باید در جهت تعویض جاده های منطقه تلاش کند.

به گزارش ایلنا، ابراهیم نکو در نشست علنی امروز(چهارشنبه ۱۷ مهرماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی، با تأکید بر تأمین منابع آبی کشاورزان از سوی وزارت نیرو، گفت: تکمیل اعتبارات جهت ساخت ایستگاه های پمپاژ آب ضروری است.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هم اکنون تأمین آب شهرستان های حوزه انتخابیه با مشکل روبرو شده است، افزود: همچنین وزارت بهداشت باید نسبت به تکمیل و افزایش ظرفیت ها و احداثبیمارستان ها در حوزه انتخابیه اقدام کند.

وی با اعلام اینکه تنها بیمارستان رباط کریم با کمبود امکانات و تجهیزات روبه رو است، تصریح کرد: وزارت بهداشت باید نسبت به احداثبیمارستان در این شهرستان که زمین آن به سازمان تأمین اجتماعی واگذار شده است، اقدام کند.

نکو با بیان اینکه بخشی از درآمد فرودگاه امام خمینی(ره) باید به مناطق محروم حوزه انتخابیه و پرند اختصاص داده شود، گفت: همچنین وزارت مسکن باید در جهت تعویض جاده های منطقه تلاش کند.

وی با اعلام اینکه ناوگان حمل و نقل و ریلی هم اکنون جوابگوی نیازهای منطقه نیست، افزود: مسئولان باید در جهت امتداد دادن خط ۳ مترو تهران تا پرند اقدام کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، با اشاره به غرق شدن حدود ۶۰۰ نفر در دریاهای کشور، افزود: راه اندازی سازمان توسعه و بهسازی سواحل دریا ضروری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز