خبرگزاری کار ایران

غضنفرآبادی در نطق پیش از دستور:

دلمان برای مردم آمریکا می‌سوزد / آرزوی ما این است که مرگ بر آمریکا را نگوییم

کد خبر : ۱۱۱۸۲۹

تقسیمات در استان کرمان را با بررسی‌‌های کارشناسانه انجام دهیم تا خدایی نکرده این اقدامات موجب تشنج و تنش در منطقه نشود.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: آرزوی ما این است که مرگ بر آمریکا را نگوییم و آن زمانی است که آمریکا از قتل، غارت، چپاول و آدمکشی دست بردارد اما در حال حاضر آمریکا شیطان بزرگ است و به همین دلیل مذاکره با آمریکا آرزوی ما نیست.

به گزارش ایلنا، موسی غضنفرآبادی در نشست علنی امروز(چهارشنبه ۱۷ مهرماه) مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور افزود: مرگ بر آمریکا به این معنا است که مرگ بر ستمگری، آدمکشی، فریبکاری و سلطه جویی که آمریکا نماد آن است و همچنین سلام بر مردم مظلوم آمریکا که شعار دموکراسی در آن منطقه گوش فلک را کر کرده است زیرا مردم این کشور تحت سلطه و سیطره صهیونیست‌ها قراردارند و در واقع دلمان برای مردم آمریکا می‌سوزد.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه بر مردم آمریکا حکومتی جنگ طلب و دروغگو حکومت می‌کند که با طرح و نقشه صهیونیست‌ها به قدرت رسیده است لذا آرزوی ما این است که مردم آمریکا روزی از زیر یوغ صهیونیست‌ها خارج شوند و به آزادی برسند.

وی تصریح کرد: آرزوی ما این است که مرگ بر آمریکا را نگوییم و آن زمانی است که آمریکا دست از قتل، غارت و چپاول و آدمکشی بردارد اما در حال حاضرآمریکا شیطان بزرگ است که باید این شعارها ادامه داشته باشد.

نماینده مردم بم درمجلس افزود: هر چند اقتدار آمریکا در تاریکی مطلق وجود دارد وبه همین علت حاکمان حال و آینده آمریکا باید بدانند که اگر با ملت ایران با زبان تکریم سخن بگویند گردن ما از مو هم باریک‌تر است و اگر جنگ و دعواکنند ما روزگار هر متجاوزی را سیاه می‌کنیم.

وی ادامه داد: ملت ایران به هیچ وجه زیر بار ذلت نخواهد رفت و این در حالی است که به خوبی ملت ایران از امام حسین(ع) آموختند که هیچ وقت زیر بارظلم و ستم نخواهند رفت.

وی خطاب به رئیس جمهور افزود: انتخاب شما نه دست فلان فرد بوده و نه دست فلان حزب، انتخاب شما یک توفیق الهی بوده که موهبت آن باز هم آشکارتر خواهد شد. لذا شما خود را نباید مدیون هیچ گروه و حزبی بدانید و امیدواریم روش اعتدالی همراه با تدبیر خود را برای سربلندی بیشترنظام به کار گیریم.

غضنفرآبادی افزود: دنیا طلبان و پست پرستان به خصوص افرادی که سکولار ومعاند نظام هستند برای گرفتن مقام، به تعریف و تمجید از شما روی می آورند وپس از گرفتن مقام، ماشین تدبیر و امید شما را پنچر می‌کنند.

وی ادامه داد: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری همه باید به دولت کمک کنندو بر خود فرض می‌داریم که با دل و جان در چارچوب اهداف نظام انقلاب اسلامی و پاسداری از خون شهدا و تمکین فرمایشات مقام معظم رهبری با دولت همکاریکند.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: اگر تصمیم شما برای تقسیمات استانی در استان کرمان حتمی است اقدامات فوق را با بررسی‌‌های کارشناسانه انجام دهیم که خدایی نکرده این اقدامات موجب تشنج و تنش در منطقه نشود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز