خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان خبر داد:

تولید روزانه ذوب آهن اصفهان از مرز ۸ هزارتن گذشت

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۶۴

سعد محمدی مدیرعامل ذوب آهن به اتفاق چند تن از مدیران شرکت طی دیدار با آیت ا… طباطبایی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان، شرایط فعلی کارخانه و همچنین باشگاه را تشریح نمود.

ایلنا: سعد محمدی مدیرعامل ذوب آهن به اتفاق چند تن از مدیران شرکت طی دیدار با آیت ا… طباطبایی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان، شرایط فعلی کارخانه و همچنین باشگاه را تشریح نمود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، در این دیدار آیت ا… طباطبایی ضمن ابراز خوشحالی از وضعیت رو به بهبود ذوب آهن اظهار داشت: باید از مخارج اضافه کاسته و فرهنگ ورزش ترویج شود. در حال حاضر ورزش مسله بسیار مهمی در دنیا محسوب می‌شود. در این زمینه میهن عزیزمان نیز دستاوردهای مهمی را کسب نموده است. وی گفت: ورزش سلامت و توانایی جسمانی را به همراه دارد و باید مورد توجه قرار گیرد.

سعد محمدی نیز در ابتدای این دیدار تصریح نمود: ذوب آهن نسبت به ابتدای سال شرایط بهتری دارد و در حال حاضر، تولید روزانه سه کوره از مرز ۸ هزار تن تولید فرا‌تر رفته است، همچنین باتری شماره یک تا بهمن ماه راه اندازی می‌شود.

وی ضمن اشاره با وضعیت معیشتی بازنشستگان افزود: ذوب آهن به تعهدات خود در قبال بازنشستگان عمل نموده و پنجاه میلیارد تومان نیز جهت درمان رایگان بازنشستگان اختصاص داده است.

سعد محمدی ضمن اشاره به برقراری آرامش در شرکت تصریح کرد: هم اکنون با همدلی، همت و تلاش پرسنل سخت کوش ذوب آهن، بدهی مالیاتی خود را تقریبا با وزارت دارایی برطرف نموده است و شرایط معیشتی پرسنل نیز نسبت به قبل بهتر شده و امید است با همدلی وتلاش بیشتر پرسنل وحمایت مسئولین، ضمن افزایش تولید، شرایط مناسبتری حاصل شود.

در ادامه سعید آذری مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن، با اشاره به پنج دهه فعالیت باشگاه گفت: طی این سال‌ها ذوب آهن دین خود را به ورزش کشور ادا کرده اما متاسفانه با چالش‌ها و اتفاقاتی مواجه گردید که با حضور دکتر سعد محمدی، تلاش معاونین و مسولین استان تنگنا‌ها کم کم در حال مرتفع شدن است.

وی افزود: باشگاه ذوب آهن طی سال‌ها حضور در عرصه ورزش کشور به زیر ساخت‌ها، ورزش همگانی و مردم خدمات بسیاری ارائه نموده است. در بحثتربیت تیم‌های ملی، ذوب آهن طلایه دار تربیت ورزشکاران ولایت مداری بوده که مقتدای آن‌ها حضرت علی(ع) است.

آذری در پایان ضمن تشکر از مدیر عامل شرکت و سایر همکاران گفت: سه نفر از بازیکنان تیم ملی والیبال که اخیرا مقام قهرمانی آسیا را کسب نمودند دست پرورده ذوب آهن هستند که این امر به عنوان افتخاری درخشان در کارنامه ورزش ذوب آهن ماندگار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز