خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور مجامع و شوراهای سازمان های شهرداری تهران خبر داد:

پیگیری شهرداری تهران برای تغییر اساسنامه شرکت «یادمان سازه»

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۵۸

با توجه به وجود شرکت یادمان سازه در مجموعه شهرداری تهران، نیازی به ایجاد یک ساختار سازمانی جدید برای این منظور وجود ندارد.

ایلنا: مدیرکل امور مجامع و شوراهای سازمان‌های شهرداری تهران با اعلام خودداری از ایجاد یک سازمان جدید برای دنبال کردن ماموریت نگهداشت شبکه معابر پایتخت، گفت: ظرفیت لازم برای این امر در شرکت یادمان سازه وابسته به شهرداری تهران وجود دارد و تنها باید تغییراتی در اساسنامه آن اعمال شود.

به گزارش ایلنا، سعید اقدامیان با اشاره به این که نگهداشت معابر شهر اعم از بزرگراه‌ها، معابر شریانی و پل های سواره رو ماموریتی تخصصی است که باید آن را به یک شرکت مستقل واگذار کرد، گفت: با توجه به وجود شرکت یادمان سازه در مجموعه شهرداری تهران، نیازی به ایجاد یک ساختار سازمانی جدید برای این منظور وجود ندارد.

اقدامیان با اشاره به اینکه شرکت یادمان سازه از ظرفیت لازم برای پذیرش مسوولیت نگهداشت معابر شهر برخوردار است، افزود: این شرکت از چندی پیش کار بهسازی و مقاوم سازی لرزه ای پل های سواره رو را آغاز کرده است.

وی با بیان آنکه سپردن کل ماموریت نگهداشت شبکه معابر پایتخت به شرکت یادمان سازه نیازمند تغییراتی در اساسنامه و شرح ماموریت های این شرکت است، یادآور شد: هرگونه تغییر در اساسنامه شرکت ها و سازمان ها با تصویب شورای شهر امکان پذیر است.

این مقام مسوول در شهرداری تهران درباره شرح ماموریت های جدید یادمان سازه در صورت تغییر اساسنامه، اظهار کرد: سیاستگزاری درباره نحوه نگهداشت معابر شهر بر عهده معاونت فنی و عمرانی خواهد بود اما طبعا اجرای سیاست‌ها که بر چگونگی هزینه‌کرد بودجه نگهداشت معابر متمرکز است، می تواند توسط این شرکت دنبال شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز