خبرگزاری کار ایران

برای حضور در اسپانیا لحظه‌شماری می‌کنم؛

عنایتی: می‌خواهم در مسابقات جهانی کاراته مدال‌آور باشم

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۵۰

تمرینات جدید بدنسازی، تکنیکی را که زیر نظر مربیان برگزار می‌کردیم هر روز به آمادگی بیشتری می‌رسیدم و حالا برای حضور در جهانی اسپانیا لحظه شماری می‌کنم.

عضو تیم کاراته نوجوانان ایران در بخش کومیته پسران، گفت: قهرمانی جهان و رسیدن به مدال طلا، هدفی است که آن را دنبال می‌کنم.

به گزارش ایلنا، رضا عنایتی درخصوص زمان آغاز فعالیت خود در کاراته گفت: در دوران مدرسه بودم که تبلیغات گسترده‌ای در خصوص این ورزش آغاز شد و بسیاری از دوستانم در آن فعالیت می‌کردند و من نیز علاقه‌مند شدم در کاراته به فعالیت بپردازم.

وی افزود: علاقه‌ام به کاراته هر روز بیشتر شد تا جائی که امروز به ترکیب تیم ملی نوجوانان ایران رسیده‌ام.

کومیته کای وزن منهای ۵۲ کیلوگرم تیم ایران گفت: سال ۹۱ در مسابقات بین المللی ارمسنتان شرکت کرده و به مدال طلا رسیدم و مدال برنز قهرمانی کشور را هم دارم و می‌خواهم سال‌ها برای کاراته ایران مدال‌آوری کنم.

وی در مورد حضورش در اردوی تیم ملی گفت: نخستین بار است در رده نوجوانان ملی‌پوش شده‌ام و روزهای نخست اردو برایم بسیار جالب بود چراکه فضای جدیدی را تجربه می‌کردم. تمرینات جدید بدنسازی، تکنیکی را که زیر نظر مربیان برگزار می‌کردیم هر روز به آمادگی بیشتری می‌رسیدم و حالا برای حضور در جهانی اسپانیا لحظه شماری می‌کنم.

عنایتی ادامه اداد: می‌خواهم در جهانی اسپانیا مدال‌آور باشم و پرچم ایران را به اهتزاز در آورم. در ابتدای راه قرار دارم و باید برای رسیدن به اهداف بزرگ خود تلاش زیادی انجام دهم.

وی با اشاره به اینکه خانواده‌اش تاثیر زیادی در حضور مستمر وی در کاراته داشته‌اند، افزود: می‌خواهم جواب خوبی‌های خانواده و مربیانم را با کسب مدال جهانی بدهم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز