خبرگزاری کار ایران

بزرگواری در تذکر شفاهی:

دانشگاه آزاد با عرق جبین کارگران ایجاد شده است

کد خبر : ۱۱۱۷۴۳

مردم ایران از هر قوم و قبیله ای که باشند باید از حقوق برابر برخوردار باشند و رنگ، نژاد، زبان و مانند اینها سبب امتیاز نخواهد بود.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با انتقاد از اقدامات برخی افراد ثروتمند در کشور که خواهان سلطه بر دانشگاه آزاد هستند گفت: این دانشگاه با عرق جبین کارگران ایجاد شده و برای تمام اقشار جامعه است.

به گزارش ایلنا، علی محمد بزرگواری در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور و هیأت دولت گفت: انتخاب استانداری بومی با روحیه عمرانی برای استان کهکیلویه و بویراحمد اقدامی بسیار مطلوب بود.

نماینده مردم کهکیلویه و بویراحمد، چرامه و بهمنی در مجلس شورای اسلامی در تذکر دیگری با اشاره به اصل ۲۰ قانون اساسی افزود: مردم ایران از هر قوم و قبیله‌ای که باشند باید از حقوق برابر برخوردار باشند و رنگ، ‌نژاد، زبان و مانند این‌ها سبب امتیاز نخواهد بود.

وی در ادامه با یادآوری دستور امام خمینی(ره) برای ایجاد و تشکیل دانشگاه آزاد اسلامی، یادآور شد: این دانشگاه با عرق جبین کارگران، کشاورزان و کارمندان کم درآمد کشور برای توسعه علمی کشور ایجاد شد.

این نماینده مردم در مجلس نهم ادامه داد: متأسفانه عده‌ای خود را‌نژاد بر‌تر می‌داند و به صورت انحصاری و خانوادگی خواهان نشان دادن سلطه قدرت طلبی خود را بر دانشگاه آزاد هستند.

وی گفت: دولت باید با افرادی که فکر می‌کنند می‌توانند با پول خود دانشگاه آزاد را در سلطه خود قرار دهند برخورد کند.

نماینده مردم کهکیلویه و بویراحمد، چرامه و بهمنی در مجلس افزود: جا دارد نمایندگان ملت در سنگر مجلس که باید به خوبی از حق مردم دفاع کنند جلوی سلطه‌گری افراد سودجو و فرزندان آن‌ها را بگیرند و نگذارند پس از انقراض سلطه خانوادگی پهلوی بر مقدرات کشور این قبیل خانواده‌ها تشنه ریاست و قدرت بر دانشگاه ازاد مسلط شوند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس یادآور شد: دولت باید مراقب این افرادی که قیم مآبانه برخورد می‌کنند باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز