خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان خبر داد:

برگزاری مانور ایمنی در برابر زلزله در مهدهای کودک گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۲

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان، گفت: به مناسبت هفته کاهش بلایای طبیعی مانور ایمنی در برابر زلزله در مهدهای کودک این استان به اجرا در آمد.

ایلنا - رشت: مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان، گفت: به مناسبت هفته کاهش بلایای طبیعی مانور ایمنی در برابر زلزله در مهدهای کودک این استان به اجرا در آمد.

به گزارش ایلنا از گیلان، جمشید محمدی امروز با اعلام این خبر به رسانه‌ها، اظهار داشت: در این مانور مربیان امدادو نجات هلال احمر استان با حضور در مهدهای کودک و با ارائه آموزش های امدادی کودکان را با نحوه برخورد در هنگام وقوع حوادث، نحوه پناه گیری در هنگام وقوع زلزله آشنا کردند.

وی آشنایی بیشتر کودکان با بلایا، فراگیری روش‌های صحیح ایمنی در مواجه با حوادث و بسترسازی مناسب به منظور فراگیری آموزشهای امدادی از دوران کودکی از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح عنوان کرد.

این مسوول هم چنین با اعلام برگزاری اجرای مانور امداد و نجات هلال احمر در گیلان، ابراز داشت: با اجرای این مانور در هر یک از شهرستان‌ها، امدادگران هلال احمر به همراه تجهیزات و امکانات امدادو نجات عملیات های خروج اضطراری، اولویت بندی مصدومان، نحوه پناه گیری و کمک‌های اولیه و نجات را به نمایش گذاشتند.

محمدی، یاد آور شد: همچنین مانور جستجو و نجات در کوهستان هلال احمر در شهرستان آستارا با حضور ۳۰ امدادگر و نجاتگر اجرا شد که توان افزایی نیروهای امدادی در عملیات‌ها و آمادگی هرچه بیشتر نیرو‌ها در مواجهه با حوادث و بلایا از اهداف اجرای مانور آن بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز