خبرگزاری کار ایران

توسط کمیته امداد آمل برگزار شد؛

دوره آموزشی توانمندسازی فکری و فرهنگی متقاضیان اشتغال در آمل

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۹۱

دوره آموزشی توانمندسازی فکری و فرهنگی ویژه متقاضیان اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل گفت: دوره آموزشی توانمندسازی فکری و فرهنگی ویژه متقاضیان اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از آمل، رمضان علیپور بیان داشت: دوره آموزشی توانمندسازی فکری و فرهنگی ویژه متقاضیان اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل برگزار شد.

وی افزود: در این دوره آموزشی که با تلاش مشترک کار‌شناسان اشتغال و کاریابی کمیته امداد و جهاد کشاورزی آمل برگزار شد مسائل مربوط به چگونگی انتخاب شغل، فرهنگ کار و تلاش، کسب روزی حلال، اصلاح الگوی مصرف، اخلاق کار و مسائل مرتبط با آن آموزش داده شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) در آمل تصریح کرد: این دوره‌ها طی برنامه‌های منظم و با همکاری ادارات و نهاد‌ها و اساتید مجرب در حوزه اشتغال برگزار می‌شود.

علیپور مهم‌ترین فایده این کلاس‌ها را آشنائی و آموزش با حرفه و شغل مورد دلخواه و ترویج فرهنگ کار و بهره‌وری ذکر کرد و گفت: با توجه به پیشرفت‌هایی که در عرصه علمی رخ داده است و همچنین شرایط موجود زمانی و ایده‌های مردم و بازار، خواستار برنامه‌ریزی دقیق مجریان اشتغال برای استفاده از حداکثر ظرفیت‌ها شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز