خبرگزاری کار ایران

از ۱۱تا ۱۳ مهرماه در شهراحمدآباد درچه برگزار شد:

سومین یادواره ۶۱ شهید احمدآباد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۴۰

سومین یادواره ۶۱ شهید احمدآباد بر سر مزار آن شهیدان والامقام برگزار شد.

ایلنا: قافله عشق؛ نام ناآشنای یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی احمدآباد درچه است که راه بهشت را به رهپویان راه سرخ شهیدان نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ سومین یادواره ۶۱ شهید احمدآباد بر سر مزار آن شهیدان والامقام برگزار شد.

این مراسم معنوی به همت بسیجیان و خانواده‌های معظم شهدای احمدآباد و با حضور وصف ناپذیر و پرشور امت شهید پرور و مسئولان برگزار گردید وسخنرانان و راویان دفاع مقدس به توصیف کرامات شهداء ونقل خاطرات دفاع مقدس پرداختند و نیز گروه هنری می‌قات ظهور تهران، با اجرای نمایش، بر معنویت و صفای آن افزودند.

احمدآباد درچه که در زمان دفاع مقدس حداکثر ۱۲۰۰نفر جمعیت داشت با اعزام بیش از ۳۰۰ رزمنده به جبهه‌های نبرد ۶۱ شهید تقدیم انقلاب اسلامی نموده است و پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی این منطقه هر سال نسبت به برگزاری یادواره‌های مشابه و گرامیداشت این یاد و خاطره شهیدان اقدام می‌نماید.

لازم بذکر است این یادواره ۳ روزه با فعالیت‌های جانبی مانند نمایشگاه و فروشگاه کتب دفاع مقدس و اقلام فرهنگی و اجرای طرح یک اربعین عاشورا با هدف ترویج قرائت زیارت عاشورا طی ۴۰ روز از شهادت امام جواد علیه السلام تا روز عاشورا همراه بود.

احمدآباد درچه(شهر شاهد نمونه کشور) ۱۲ خانواده با ۲ شهید و یک خانواده با ۳ شهید و ۲طلبه شهید و ۲ سردار دفاع مقدس را در خود جای داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز