خبرگزاری کار ایران

نماینده پاوه و اورامانات:

راه‌های پیشبرد اهداف نیروی‌انتظامی تعامل با رسانه‌ها و مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۱۶

راه‌های پیشبرد اهداف نیروی انتظامی تعامل همه جانبه با مسئولان دستگاه‌های اجرایی، رسانه‌ها و مردم است.

ایلنا: نماینده مردم شهرستان‌های منطقه اورامانات در مجلس شورای اسلامی در نشست هم اندیشی مسئولان، مردم و کارکنان نیروی انتظامی شهرستان روانسر گفت: استکبار جهانی با تمام توان نبرد هوشمندانه و تمام عیاری بر ضد نظام مقدس جمهوری اسلامی را طراحی و اجرا کرده که نیاز است که همه با هوشیاری در مقابله با این نبرد مشارکت کنند.

به گزارش ایلنا از روانسر، نعمت الله منوچهری با اشاره به اینکه امنیت مقوله‌ای فرابخشی است که در ایجاد و حفظ آن مسئولان، نهاد‌ها و مردم نقش اساسی دارند، افزود: راه‌های پیشبرد اهداف نیروی انتظامی تعامل همه جانبه با مسئولان دستگاه‌های اجرایی، رسانه‌ها و مردم است.

وی با تقدیر از تلاش نیروی انتظامی در برقراری امنیت در جامعه گفت: در سال‌های اخیر نیروی انتظامی به رشد کمی، کیفی و دانش محوری خوبی رسیده و در ایجاد و ارتقای امنیت در جامعه تلاش مطلوب و قابل تقدیر انجام داده است.

نماینده اورامانات در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برای اینکه امنیت بهتر و بیشتر در جامعه حاکم شود باید مردم با نیروی انتظامی مشارکت داشته باشند

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان روانسر نیز در این مراسم، لازمه توسعه همه جانبه را امنیت خواند و افزود: رویکرد نیروی انتظامی بهره گیری از توان بالای مردم برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه است.

وجود امنیت و آرامش شهرستان روانسر

سرهنگ فرزاد اکبری وجود امنیت و آرامش شهرستان روانسر با توجه به گستردگی و حجم بالای مسافر و گردشگر را مرهون وجود مردمی ارزشمند و ولایتمدار دانست و اظهار داشت: اساس و شالوده کار در نیروی انتظامی خدمت به مردم و تامین امنیت است.

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: وجود مردم متدین و مذهبی موهبتی الهی است که نصیب این شهرستان شده است که این خصیصه بارز باعثوجود آرامش و امنیت مطلوب و قابل قبولی در سطح شهرستان شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز