خبرگزاری کار ایران

از سوی کمیته فنی؛

برترین های واترپلوی قهرمانی جوانان کشور معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۶

تیم های خوزستان و کهگیلویه و بویر احمد به ترتیب دوم و سوم شدند.

در پایان مسابقات واترپلو قهرمانی جوانان کشور از سوی کمیته فنی این مسابقات بهترین های این رقابتها معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، از سوی کمیته فنی این مسابقات مسعود احمدی از تیم تهران به عنوان بهترین بازیکن این دوره از رقابتها معرفی شد.همچنین مهران قربانی از تیم تهران عنوان بهترین دروازبان مسابقات را به خود اختصاص داد. کمیته فنی محسن طاقه باف را نیز به عنوان داور برتر این دوره از رقابت‌ها معرفی کرد.

کاپ اخلاق مسابقات واترپلو قهرمانی جوانان کشور هم به تیم زنجان اختصاص یافت.

جوایز تیم های برتر و کاپ قهرمانی این دوره از مسابقات ظهر امروز با حضور برانوش نیک بین، محسن رضوانی، سرپرست و دبیر فدراسیون شنا، رضا حبیبی رئیس هیات شنای استان تهران، رومان پلاچیک سرمربی تیم ملی واترپلو و جمعی از قهرمانان و پیشکسوتان این رشته برگزار شد و کاپ قهرمانی این دوره از مسابقات به تیم تهران اهدا شد.

مسابقات واترپلو قهرمانی جوانان کشور که از روز دوشنبه 17 مهرماه با شرکت تیم‌های تهران، اصفهان، فارس، کهگیلویه و بویر احمد، خوزستان و زنجان آغاز شده بود که با قهرمانی تیم تهران پایان یافت و تیم های خوزستان و کهگیلویه و بویر احمد به ترتیب دوم و سوم شدند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز