خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگوی یکی از اعضای کمیسیون عمران با ایلنا مطرح شد:

محورهای سوال نمایندگان از رئیس جمهور

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۵

دلیل نوسانات قیمت دلار چیست؟/ چرا ارزش پول ملی تا این حد کاهش یافته است؟ /چرا بانک مرکزی یک ماه از تزریق ارز در بازار خودداری کرده است؟

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامیگفت: طرح سوال از زئیس جمهور با امضای 102 تن از نمایندگان مجلس به هیئت رئیسه مجلس تقدیم شد.

محمد دامادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص ارائه طرح سوال از احمدی نژاد به هیئت رئیسه مجلس اظهار داشت: طرح سوال از رئیس جمهوری به هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تقدیم شده است.

دامادی ضمن اشاره به روند بررسی طرح سوال از رئیس جمهور در کمیسیون اقتصادی همچنین افزود: این طرح به کمیسیون اقتصادی ارجاع داده خواهد شد و نماینده دولت باید برای توضیح در این کمیسیون حاضر شود. اگر پاسخ ایشان به سوالات قانع کننده بود، طرح سوال منتفی می شود اما اگر قانع کنده نبود رئیس جمهور باید در مجلس حاضر شوند و به سوالات پاسخ دهند.

نماینده مردم مازندران با تاکید بر این‌که سوال فقط جهت اقتصادی دارد و هیچ موضوع دیگری را شامل نمی‌شود، خاطر نشان کرد: فقط یک سوال از رئیس جمهور پرسیده خواهد شد که آن هم سوالی اقتصادی است. این سوال با سه محور "خودداری یک ماهه بانک مرکزی از تزریق ارز در بازار"، "نوسانات قیمت دلار" و "کاهش شدید ارزش پول ملی" طرح خواهد شد.

گفتنی است که طرح سوال از رئیس جمهور از یک ماه پیش و به نمایندگی علی مطهری کلید خورده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز