خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استانداری لرستان:

مدیران نسبت به حقوق شهروندی نظارت بیشتری داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۶

معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان گفت: آگاهی داشتن افراد نسبت به حقوق خود و عواقب جرائم طیف وسیعی است که باید آموزش و آگاهی داده شود.

ایلنا - خرم آباد: معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان گفت: آگاهی داشتن افراد نسبت به حقوق خود و عواقب جرائم طیف وسیعی است که باید آموزش و آگاهی داده شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حسن شریعت‎نژاد در جلسه صیانت از حقوق شهروندی با بیان اینکه آگاهی و آموزش مردم نسبت به آنچه که حقشان بوده هدف کمیته و کارگروه حقوق شهروندی است، افزود: اگر حقوق افراد نسبت به هم رعایت شود قطعا این مهم در کاهش جرم تاثیرگذار خواهد بود.

وی با بیان اینکه آگاهی داشتن افراد نسبت به حقوق خود و عواقب جرائم طیف وسیعی است که باید آموزش و آگاهی داده شود، بیان کرد: متأسفانه برخی از مدیران استان نسبت به حقوق شهروندی کم لطف هستند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان ادامه داد: اگر افراد جامعه نسبت به مسائل سیاسی، اقتصادی، مدنی، مذهبی و فرهنگی آگاهی کامل را داشته باشند مشارکت آنها در اداره جامعه افزایش خواهد یافت.

شریعت‌نژاد با بیان اینکه برپایی نظام مقدس جمهوری اسلامی و تشکیل آن یکی از مطالبات مردم و جزیی از حقوق شهروندی است، تصریح کرد: در مباحث دینی و اعتقادی ما بر رعایت حقوق شهروندی سفارش شده است، باید در حوزه حقوق شهروندی ورود جدی داشته باشیم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان با تأکید براینکه دید ما نسبت به حقوق شهروندی باید باز و وسیع باشد و بدانیم اثر بخشی آن چقدر است، عنوان کرد: اگر فقط انضباط اجتماعی داشته باشیم قطعاً 90 درصد جرائم کاهش خواهد یافت، آگاهی بخشی و انتقال سطح فرهنگ مرم نسبت به حقوق‎شان امری ضروری است.

وی با انتقاد از اینکه ستاد صیانت از حقوق شهروندی نسبت به گذشته پیشرفت خوبی نداشته و نیاز است با همکاری همه اعضاء این ستاد به روند مطلوبی برسیم، اظهار کرد: به منظور احیا حقوق شهروندی باید روش‎های ساده و اجرایی را در نظر گرفته و به سمت سیستم‎های نوین برویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز