خبرگزاری کار ایران

مزیت جشنواره تئاتر کودک شناساندن ابعاد گردشگری همدان است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۶

فرماندار بهار معتقد است برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان می‌تواند در بعد فرهنگی و اقتصادی آن برای استان همدان مثمر ثمر واقع شود.

ایلنا-همدان: فرماندار بهار معتقد است برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان می‌تواند در بعد فرهنگی و اقتصادی آن برای استان همدان مثمر ثمر واقع شود.

به گزارش ایلنا؛ نصرت‌الله گلکارزاده با بیان اینکه همدان دارای ظرفیت‌های گردشگری خوبی است، تأکید کرد: حضور هنرمندان داخلی و خارجی در استان و بازدید از این مناطق ضمن اینکه زمینه تقویت گردشگری همدان را فراهم می‌آورد می‌تواند دارای مزایای مختلفی باشد.

فرماندار بهار یکی از این مزایا را شناساندن ابعاد گردشگری همدان دانست و افزود: شناخت جاذبه‌های گردشگری و توریستی، به ویژه از سوی هنرمندان و میهمانان خارجی می‌تواند بسترساز تقویت گردشگری همدان طی سال‌های آتی باشد زیرا آنها به عنوان سفیران فرهنگی در جذب گردشگر مثمر ثمر واقع خواهند شد.

وی با بیان اینکه باید در هر برهه‌ای برای کودکان و نوجوانان اهمیت ویژه‌ای قائل شد، بیان کرد: برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان یکی از ابعاد این ارزشگذاری و اهمیت‌دهی است.

گلکارزاده با اشاره به اینکه باید آینده‌سازان این مرزوبوم برای زندگی آینده و کسب مسئولیت‌های مهم در کشور آماده شوند،گفت: استفاده از بعد هنری و تربیتی تئاتر یکی از ابعاد آماده‌سازی کودکان و نوجوانان برای آینده است که باید مفاهیم ارزشی و انسانی را از این طریق به آنان آموزش دهیم.

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان 16 تا 22 مهرماه در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین برگزار می‌شود.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز