خبرگزاری کار ایران

اعتمادسازی محور اجرای طرح های نیروی انتظامی

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۰۶

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی: اعتمادسازی و جلب رضایت مردم دو مقوله ای هستند که پلیس در انجام مأموریت های خود به عنوان هدف قرار داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی گفت: اعتمادسازی و جلب رضایت مردم دو مقوله ای هستند که پلیس در انجام مأموریت های خود به عنوان هدف قرار داده است.

به گزارش ایلنا سرگرد میر عباس شهبازی با تبریک فرا رسیدن هفته ناجا گفت: امنیت یک تولید اجتماعی است و حفظ و برقراری آن نیازمند مشارکت همه جانبه آحاد مردم است.

وی اضافه کرد: امنیت مطالبه به حق مردم است و بدون همراهی آنان هرگز تأمین نخواهد شد و نیروی انتظامی برای تحقق آرامش و آسایش اجتماعی تلاش بی وفقه ای دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی خاطرنشان کرد: این نیرو در انجام مأموریت ها و اقدامات خود همواره دو مقوله اعتماد سازی و جلب مشارکت مردم را به عنوان اهداف خود برگزیده است.

وی با اشاره به شعار امسال هفته ناجا گفت: پلیس با پرداختن به واژه های مردم داری، قانون مداری و روز آمدی به دنبال جلب مشارکت مردم و کسب رضایت مندی آنان است.

این فرمانده انتظامی تصریح کرد: احساس امنیت موضوعی است که تقویت آن از سوی دستگاه های فرهنگی استان ضرورتی اجتناب ناپذیر دارد.

سرگرد شهبازی با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی تمام تلاش خود را برای تحقق امنیت اجتماعی پایدار به کار خواهد بست از مردم و مسئولان شهرستان خواست همچون گذشته این نیرو را در اجرای مأموریت ها و برنامه های خود یاری نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز